News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

کارهای عمرانی در سعدآباد شتاب بیشتری بگیرد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (11 دی ماه) اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای حماسه 12 دی ماه سال 57 در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی در شهر سعد آباد و شهدای هشت سال دفاع مقدس و روز سعدآباد با حضرت آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمودند.

ایشان در این نشست با بیان اینکه شهادت بود که دین اسلام را بیمه کرد، تصریح نمود: شهادت نام ابا عبدالله الحسین (ع) را جاودانه کرد و به ممالک اسلامی مانند ایران که در پرتو نام حسین (ع) زنده هستند، عظمت داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهادت دارای آثاری است، اظهار داشت: شهید با شهادت خود هم عظمت شخصی به خود، هم عظمت خانوادگی، هم عظمت ملی به کشور خود و هم عظمت دینی به دین خود می دهد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه دادند: خداوند با شهادت مقامی به آنها در دنیا و آخرت می دهد که بی نظیر است.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره، افزودند: برگزاری این یادواره نشان از پایداری و پایبندی شما به آرمان ها و ارزش های انقلاب و راه شهدا است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمودند: بی تردید این یادواره ها گذشته از اینکه برای آن شهدای بزرگوار و خانوادهای محترمشان یک تجلیل است، بلکه یک مدرسه تعلیم آموزش آموزه های انقلاب در شرایط کنونی نیز به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشتند: یادواره های شهدا علاوه بر بزرگداشت، یک دانشگاه عرضه معرفت و نقشه راهی برای زندگی مخاطبین شما از منظر شهدا و بزرگداشت شهدا است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هیچگاه نام شهید محو نمی شود، تأکید نمودند: باید در یادواره‌های شهدا، گذشته از تجلیل، بیشتر به تعلیم آموزه های شهدا پرداخته شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، منطقه دشتستان و سعدآباد را یک منطقه بسیار مهم در استان بوشهر عنوان نموده و اظهار داشت: نیاز هست که در عرصه های سیاسی و فرهنگی کارهای بسیار بزرگی در این منطقه صورت گیرد و کارهای عمرانی نیز شتاب بیشتری پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: سعد آباد از معدود مناطق استان بوشهر است که در ایام انقلاب سه شهید تقدیم کشور کرد و این نشان از انقلابی و ولایتمدار بودن این منطقه است.

khabar111096 1

khabar111096 2

khabar111096 3

khabar111096 4

khabar111096 5

khabar111096 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com