News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آئین افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز شنبه، آئین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان این دوره از مسابقات جهت حضور در استان قرآنی، دارالحماسه و ولایتمدار استان بوشهر، اظهار داشت: قرآن هدیه عرشی خداوند به جامعه بشری در آخرین مرحله بعثت است که انسان می تواند به وسیله آن از سقوط در باتلاق ظلمت ها نجات پیدا کرده و به اوج کمال شخصیت نورانی و عرشی الهی برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قرآن تنها نسخه‌ی نجات بخش و کمال آفرین است، گفت: قرآن اساساً اصل اسلام و یکی از نقاط مشترکی است که همه مسلمین بر آن اتفاق نظر و وحدت دارند.

ایشان با بیان اینکه اسلام توسط قرآن عرضه شده، افزود: تمام مسلمین باید به این ریسمان الهی متصل باشند و بر مدار قرآن زندگی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری، وحدت مسلمین حول قرآن را واجب دانسته و اظهار داشت: قرآن و سیره نبوی محور وحدت هستند و این از اصول قطعی اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قرآن بر وحدت و عدم تفرقه تأکید دارد، افزود: قرآن همه ما را به ایمان، خود را در محضر خدا دیدن و خدا را در زندگی حاکم کردن، تقوا، زندگی به سبک دستورات الهی، اخلاق و وحدت دعوت می کند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه در سرزمین های اسلامی بوده اند، گفت: الان دشمن اصلی جامعه اسلامی ما، جهان استکبار به سرکردگی امریکا است که به دنبال ایجاد تفرقه در سرزمین های اسلامی، درگیری های داخلی و بعد از تضعیف، برخورد نهایی و شکست جهان اسلام است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام راحل عظیم الشأن و هم اینک مقام معظم رهبری، یک بیداری تاریخی اسلامی آفرید و ما را به همان سمتی که قرآن فرموده، هدایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: وحدت یکی از ارکان مهم سیاست اسلامی و فقه حکومتی اسلامی است و نشان از عقلانیت اسلامی برای جامعه دارد.

khabar61296_13.JPG

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com