News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

داشتن یک کشور خوب مستلزم داشتن آموزش و پرورش خوب است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز یکشنبه (13 اسفند)، آیت الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تبریک هفته تعلیم و تربیت، اظهار داشت: بی تردید پیشرفت یک نظام به معنای جامع خود در تمامی عرصه ها، مترتب بر داشتن منابع انسانی کارآمد است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: مهمترین سرمایه یک نظام و کشور، انسان های کارآمد، والا و فرهیخته آن کشور هستند.

ایشان با بیان اینکه آموزش و پرورش متکفل تربیت انسان های کارآمد برای نظام در عرصه های مختلف است، گفت: آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت مهمترین قشر جامعه را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنایی ترین نهاد یک نظام است، ادامه داد: اگر آموزش و پرورش، فرهنگ خودکفایی و مرجعیت علمی را از همان دوران کودکی در کودکان فرهنگ سازی نکند، در دوران دانشگاه به خودکفایی و مرجعیت علمی نخواهیم رسید.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت فعلی نظام آموزشی کشور، افزود: در جهت رشد علمی دانش آموزان با نگاه رسیدن به خودکفایی علمی و مرجعیت علمی، باید کتاب های جدید تألیف شود و شیوه های آموزشی نیز تغییر کند.

ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، اظهار داشت: تنها مدل فرهنگی که باعث نجات انسان می شود، فرهنگ دینی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ما باید در درون منزل از زمان انعقاد نطفه تا بزرگ شدن فرزند، با فرهنگ اسلامی در تعلیم و تربیت او کوشش کنیم و غیر از این از دیدگاه خداوند باعث زمین خوردن و سقوط خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: از درون منزل تا آموزش و پرورش تا دانشگاه، فرزندانمان را باید طوری تربیت کنیم که دائماً پدر و مادر در او رشد علمی، اخلاقی و فرهنگی ببیند که این امر نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است و در این زمینه نقش معلمان فوق العاده مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان تأکید نمود: اگر می خواهیم کشوری خوب داشته باشیم باید آموزش و پرورش خوب داشته باشیم.

در پایان این نشست، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به جهت تصحیح کتاب های درسی، گسترش فرهنگ دینی، معنوی، قرآنی، فرهنگی، تربیتی و تحصیلی، تعمیق ارتباط حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، ارتقاء بینش دانش آموزان در نیل به حیات طیبه، تأکید جدی بر اهمیت و نقش مدرسه سازی و تبیین رسالت معلمی در بین فرهنگیان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اهدا لوحی از ایشان تقدیر نمود.

khabar1312096 1

khabar1312096 5

khabar1312096 2

khabar1312096 3

khabar1312096 4

khabar1312096 6

khabar013012966

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com