News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رفع بیکاری در سایه عمل جهادی است

رفع بیکاری در سایه عمل جهادی است


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: شرط تحقق وعده خدا ادای وظیفه بر اساس تکلیف الهی است و اگر وظیفه و رسالت خود بر اساس تکلیف الهی عملی شد خداوند وعده خود را محقق می‌کند.

وی افزود: تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان بر پایه ایمان الهی و تقوا قرار گیرد و اگر مسئولان آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی که نظام تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان بر عهده دارند باید به این مهم توجه کنند.nmaz jomeh210395 520

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بخش عظیمی از جوانان انقلابی هستند و باید به آنان اعتماد شود چرا که آنها نقش مهم و تاثیرگذاری در لایه‌های مختلف اجتماع و جامعه دارند.

آیت الله صفایی‌بوشهری تکریم و احترام به نیروهای انقلابی و جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: جوانان در عرصه‌های گوناگون  از جمله دفاع مقدس، علم و فناوری و دیگر عرصه‌ها از جایگاه مهمی برخوردار هستند که نمونه آن درخشش جوانان در مقابله با تروریست بین‌الملل در داخل و در عرصه سازندگی است.

ایشان ادامه داد: توفیقات ایران و ایستادگی در برابر آمریکا، انگلیس و جبهه استکبار مرهون مجاهدت‌های نیروهای انقلابی است که با فداکاری و ایثار اجازه ندادند جبهه استکبار به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مسئولان در هر رده و مقام ضمن خدمت‌‌گزاری صادقانه به مردم  از تجمل‌گرایی و امور غیرانقلابی پرهیز کنند چرا که پست و مقام فرصتی برای خدمت‌گزاری به مردم است.

وی بیان کرد: مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مسئولان باشد چرا که هر مسئولی در هر رده و مقامی مبارزه با فساد انجام ندهد کمک به ترویج فساد و مفسدان کرده و هر گونه کوتاهی آنها در مقوله مبارزه با فساد به منزله سهیم شدن با مفسد است.

آیت الله صفایی‌بوشهری بیان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه راه آهن بوشهر شیراز یکی از موفقیت‌هایی است که می‌تواند در توسعه استان بوشهر نقش تاثیرگذاری ایفا کند.

ایشان با اعلام این که رفع بیکاری، در سایه عمل جهادی است، گفت: برای تحقق اشتغال جوانان و رفع بیکاری باید سال آینده جهادی عمل شود تا مطالبات خانواده‌ها در این راستا محقق شود.

http://meeraj.ir/userfiles/nmaz-jomeh210395_20.JPG
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com