News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مراسم سالگرد شهادت روحانی شهید اسماعیل رستمی، سرداران و شهدای روستای خیارزار دشتستان + تصاویر

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت روحانی شهید اسماعیل رستمی، سرداران و شهدای روستای خیار زار دشتستان با بیان اینکه دنیا فرصتی است که خداوند نصیب انسان می‌کند که آینده خود را جاودانه ترسیم کند، اظهار داشت: این فرصت جز از طریق اخلاق، ایمان، مجاهدت در راه خدا و تقوا میسر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صراط مستقیم رفتار انسان را ایمان و مجاهدت در راه خدا دانسته و افزود: اگر انسان در طریق ایمان و مجاهدت گام برداشت عمر جاودانه‌ی بهشت را خریداری کرده است.

ایشان در ادامه با اشاره به مقام شهید، تصریح نمود: شهید، بهره مند ترین، سعادت مند ترین و رستگارترین انسان در حیات دنیوی است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: برتر از هر برتری، ایمان و شهادت در راه خداست و شهید با شهادتش به چنین مقامی می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید به دین خود عزت، سرافرازی و استوار قامتی می دهد، افزود: شهید به دین خود عزت می دهد و نمونه بارز آن، مکتب سید الشهدا «علیه السلام» است که با شهادت خود به دین اسلام عزت داد.

ایشان شهادت را عامل اقتدار ملی دانسته و اظهار داشت: اقتدار این مملکت، کشور و نظام به خون شهداست.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خانواده شهدا و پدر و مادر شهید چشم و چراغ کشورند، گفت: شهید با شهادتش به خانواده خود محبوبیت و توجه عمومی می دهد.

ایشان با بیان اینکه شهید با شهادتش شخصیتی آسمانی می آفریند و خود را جاودانه می کند، افزود: شهید جان خود را در این دنیای فانی می دهد و محبت خداوند در عرش و آخرت را به دست می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در پرتو هدایت های امام راحل عظیم الشأن و هم اینک بزرگ مردی در تاریخ اسلام مقام معظم رهبری، اسلام را به صحنه مدیریت جهان اسلام و نابودی تمامی استکبار جهان آورده است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: مردمان استان بوشهر از دیرباز مردمانی ولایتمدار بوده اند و الان نیز مطیع فرامین مقام معظم رهبری هستند و از مکتب امام حسین «علیه السلام» آموخته اند که تنها را نجات، ولایت و ولایتمداری است.

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com