News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

یکی از مهمترین نکات در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، انقلابی بودن و انقلابی ماندن همه جانبه است+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل، مسئولین و جمعی از برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: نقش صدا و سیما در اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران غیر قابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: رسانه، به ویژه رسانه رسمی یک کشور، خط مقدم دفاع مقدس رسانه و تابلو تمام نمای اندیشه و تفکرات نظام است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه رسانه ملی نقش مهمی در هندسه ساختاری نظام جمهوری اسلامی ایران دارد افزود: هر چه رسانه دارای محتوای کارآمد و سیستم ارائه مؤثر و در عرصه تجهیزات دارای شاخص های آماری بالاتری باشد، قطعاً این بخش از نظام تأثیر بسیار مؤثری در فضای ملی و فراملی خواهد داشت.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: رسانه ملی از یک سو چشم و گوش و زبان نظام و از سوی دیگر دست و سد رسانه ای نظام در مقابل تهاجم رسانه ای جهان استکبار است.

ایشان در ادامه افزود: الحمدلله صدا و سیما در فراز و نشیب های 40 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران خوب عمل کرده و توانسته بسیاری از توطئه های جهان استکبار و اصحاب فتنه و مزدوران و دگر اندیشان داخلی را مهار و کنترل کند، اما با آن حالت آرمانی هنوز فاصله داریم، به همین خاطر برای رسیدن به رسانه ملی در خور نظام، نیازمند کار جهادی و دانش بنیان در این زمینه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین نکات در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، انقلابی بودن و انقلابی ماندن همه جانبه است خاطر نشان کرد: میزان و معیار انقلاب بودن و انقلابی ماندن، تابعیت از مقام معظم رهبری است.

ایشان در پایان گفت: صدا و سیما برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی حیاتی دارد و می تواند در فرهنگ سازی و اقتدار فرهنگی، سیاسی و علم و فنآوری نظام نقش مهمی ایفا کند.

khabar190197 4

khabar190197 2

khabar190197 1

khabar190197 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com