News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مذاکره با جهان استکبار یعنی تسلیم شدن و امتیاز دادن / کسانی که سپاه را تضعیف می کنند در مسیر آمریکا و صهیونیست گام برمی دارند + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در دیدار فرماندهان و مدیران رده های مختلف منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه منطقه خلیج فارس یک منطقه ژئو استراتژیک از جهات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است، اظهار داشت: در بین آبراه های بین المللی شاید هیچ آبراهی به اندازه خلیج فارس دارای درجه حیاتی هم برای کشورهای منطقه و هم نظام بین الملل نباشد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خلیج فارس کانون توجهات جهانی است، افزود: هر کس بتواند در عرصه مهندسی جامع خلیج فارس، مدیریتی کارآمد داشته باشد قطعاً تأثیر فوق العاده ای بر منطقه خواهد داشت.khabar02701977 1

ایشان ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه خلیج فارس و قدرت بالای تأثیرگذاری مدیریت آن، مقام معظم رهبری صیانت، حراست و دفاع از حوزه خلیج فارس را به سپاه پاسداران واگذار کردند که این نشان از قدرت بالای سپاه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، گفت: این حمله نشان داد که جهان استکبار به سرکردگی این ابر جنایتکاران، هیچگاه در فکر قانون‌مدار بودن، مردم و کشوراهای مستقل نیستند و به هیچ یک از اینها نمی شود اعتماد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه بدون مجوز از سازمان ملل و شورای امنیت و بدون تأیید وجود بمب های شیمیایی توسط گروه های حقیقت یاب به سوریه حمله کردند و گستاخانه می گویند که این کار قانونی است.

ایشان افزود: این کار جهان استکبار نشان می دهد که جهان دارای یک نظام سلطه استکباری است که اگر ما اقتدار نداشته باشیم همان کاری را با ما خواهند کرد که با سوریه و عراق کردند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اکثر کشورهای عربی از این حمله ابراز خرسندی و خوشحالی کردند، افزود: با برخی کشورهای منطقه و آنانی که خصومت دیرینه با ایران دارند نمی شود نرمش نشان داد چون از نگاه آنها، نرمش به معنای عقب نشینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار ذاتاً با نظام ما مشکل دارند، افزود: جهان استکبار ذاتاً خوی استبدادی و جهان خواری دارند و به دنبال تسلط بر مراکز قدرت هستند به هیمن خاطر، قابل اعتماد نیستند.

ایشان ادامه داد: پای مذاکره با این ها رفتن یعنی مذاکره تسلیم و امتیاز دادن، و این نگاه آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حمایت و تقویت سپاه یک واجب شرعی و تضعیف آن حرام است، تأکید نمود: کسانی که سپاه را تضعیف می کنند در هر مقام و لباسی که باشند، در مسیر آمریکا و صهیونیست گام برمی دارند.

ایشان ادامه داد: حمایت از سپاه، تقویت تمامیت ارضی ایران، تقویت خط ولایت، تقویت انقلاب، آرمان ها و ارزش ها و تقویت مردم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سپاه یک نهاد امتحان داده الهی است، گفت: سپاه در این چهل سال انقلاب از همان آغازین روزها با تمام وجود سربلند و سرافراز بوده و مدافع حریم ایمان، انقلاب و اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر منطقه دوم دریایی سپاه را اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خلیج فارس عنوان نموده و تأکید نمود: ما باید بر اقتدار خود در همه سطوح دفاع بیافزاییم و رشد ایجاد کنیم.

khabar02701977 1

khabar02701977 6

khabar02701977 2

khabar02701977 3

khabar02701977 4

khabar02701977 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com