News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سپاه نعمتی برای جهان اسلام و در خطّ مقدّم امور اقتدارآفرین است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در مراسم سال روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر در جمع کارکنان سپاه امام صادق (ع)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: سپاه نماد ولایت‌پذیری به معنای دقیق کلمه در عصر حاضر است.khabar20297 5

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: شخصیّت وجودی امام حسین (ع) آن چنان بزرگ است که قابل توصیف نیست و بزرگی وجود ایشان تا جایی است که اندکی از آن در دنیا تجلّی پیدا کرده و واقعیت آن در آخرت متجلّی می شود.

وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) به عنوان یکی از تجلّی های وجودی امام حسین (ع) در دنیا تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) در دنیا آن چنان تحولّی ایجاد کرد که انقلاب اسلامی ما در عصر حاضر یکی از تجلّی ­های آن قیام است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: قیام امام حسین (ع) کتابی برای تاریخ فرهنگی و سیاسی دنیا، کتابی برای ولایتمداری، کتابی برای هرم تشکیلات، کتابی برای بیان این مسئله که انسان با شهادت تمام نشده بلکه آغاز می ­شود و در کل کتابی برای تمام زوایای زندگی بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: آینده فرهنگی و سیاسی جهان از آن قیام کربلا است و اگر امام حسین (ع) را از اسلام کنار بگذاریم چیزی از اسلام باقی نمی ­ماند و در واقع ایشان تاریخ بشریّت را زنده و اسلام را بیمه کرد و بیمه اسلام نیز همان بیمه ادیان الهی است.

وی در ادامه با تبریک سال روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: حضرت ابوالفضل (ع) را با شجاعتش در کربلا می­ شناسیم امّا ایشان شخصیّت دانشمند و درس خوانده در مکتب امام علی (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت سیدالشهداء (ع) بودند.

آیت الله صفایی بوشهری، ولایت مداری را یکی از ویژگی های حضرت عبّاس (ع) عنوان و اظهار کرد: ایشان هم در فکر، هم در زبان، هم در قلب و هم در عمل ولایت مدار بودند و لازم است که همه ما ولایت مداری را از ایشان بیاموزیم که جان خود را فدای ولایت کردند

وی تصریح کرد: ولایت مداری یعنی این که انسان تابع با معرفت، پر محبّت و مودّت و در عمل جهادگرانه در مسیر اهداف ولایت قدم گذاشته و جان خود را در این مسیر در طبق اخلاص گذارد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: انسان ولایت مدار کسی است که در عرصه تابعیّت از ولایت برای خود اصالت قائل نیست، ولایت را هزینه خود نمی کند بلکه خود را هزینه ولایت می کنند و جانشان را در این مسیر می گذارند و به طور خلاصه می‌توان گفت که عاقبت بخیری سیاسی منوط به ولایتمداری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط کنونی جهان را شرایط فوق العاده حساسی عنوان و تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که همیشه منطقه غرب آسیا و به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس شاهد تحولات گوناگون در طول تاریخ بوده است امّا در این سال‌ها شاهد آن هستیم که این منطقه کانون تحول بنیادین جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امروز تمام تفکّرات جهان استکبار و تمام سرمایه های فکری، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، عملیاتی و نظامی جهان معطوف به منطقه غرب آسیاست و این منطقه در شرایط کنونی نقش مؤثرتری در پرتو اسلام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کند و اینجاست که نقش شما پاسداران در انقلاب اسلامی که تنها نقطه اتکاء اسلام و بشریّت است معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری سپاه را سدی محکم در نبردهای سخت، نیمه سخت و نرم در برابر استکبار عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های مختلف سیاسی مثل داعش، توطئه های سیاسی داخلی و بخشی از معضلات فرهنگی جامعه را از بین برده است و در واقع سپاه عزّت آفرین و افتخارآفرین، نعمتی برای جهان اسلام و در خطّ مقدّم همه امور اقتدارآفرین نظام اسلامی و بلکه جهان اسلام است.

وی در پایان در واکنش به تهدیدات نظامی آل سعود بر علیه کشورمان گفت: فقط سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوّم دریایی سپاه برای نابودی آل سعود کافی است و یاوه گویی های مقامات آل سعود نشان از ترس آن ها از قدرت روزافزون نظام اسلامی است.

khabar20297 2

khabar20297 3

khabar20297 4

khabar20297 5

khabar20297 6

khabar20297 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com