News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر در فضایی صمیمی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه جهان در آستانه تحول بسیار عظیمی است، اظهار داشت: با مشاهده شرایط کنونی جهان از جهات مختلف، می بینیم که شرایط هندسی جهان تکانه های شدیدی به خود می بیند.اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: شاید بتوان گفت بعد از غیبت امام زمان «عج» هیچگاه جهان دارای همچنین شرایطی نبوده و نقش اسلام به این پررنگی در تحولات همه جانبه جهان مشاهده نمی شده و این نشان از این معنا دارد که نظم جهانی در همه ابعاد خود، در حال تأثیر پذیری از اسلام است و این در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه نقش دانشگاه ها نقش بنیادین و استاتژیک است، گفت: نقش دانشگاه ها و دانشجویان به ویژه تشکل های دانشجویی در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران فوق العاده مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین جهت توجه به دانشگاه بر اساس آموزه های اسلامی و انقلابی و توجه به حوزه خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی نقش بسیار مهم و توجه بسیار می طلبد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نقش تشکل های دانشجویی، انقلابی و اسلامی بسیار مهم است چون این عزیزان هم خود دانشجو هستند و هم با حضور در تشکل های دانشجویی با نگاه اسلامی، انقلابی و ولایی در صدد حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و ارتقاء سطح آنها در دانشگاه و جامعه هستند.

ایشان همچنین تأکید نمود: تشکل های دانشجویی، اسلامی و انقلابی افسران عرصه رشد و پیشرفت انقلاب در دانشگاه ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تا می تواند به پردازش معماری شخصیتی خود بپردازید که هر روز بهتر از دیروز خود باشید، تصریح نمود: ارتقاء سطح ذاتی تشکل ها از جهات معرفتی، اخلاقی، علمی، معنوی و بصیرت بسیار مهم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه همیشه باید بهتر از گذشته باشیم و اثر آن در کلان نظام خود را نشان می دهد، افزود: وقتی افراد رشد کنند آن هیئت جمعی به ویژه گروه های راهبری و پیشاهنگ مثل تشکل های دانشجویی رشد می کنند.

ایشان وحدت تشکل های دانشجویی را بسیار مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان نموده و اظهار داشت: جبهه دشمن در باطل خود بسیار متحد هستند و چون متحد هستند و بر تمام سیستم های ارتباط جمعی و رسانه ها نیز تسلط دارند، موجب می شوند که بسیاری در جهان فضاحت سیاسی آنها را نبیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت تشکل های مسلمان، انقلابی و ولایی یک راهبرد بنیادین و اساسی است، ادامه داد: اگر ما در ساختار سیاسی خود متحد نباشیم موجب ایجاد خلل هایی در نیروهای انقلابی می شود که این خلل ها باعث ایجاد حوزه نفوذ می شود.

ایشان تأکید نمود: تمام تشکل ها باید حول محور ولایت و مقام معظم رهبری باشند و در این صورت این منظومه یک منظومه الهی می‌شود که کارهای بسیار بزرگی می تواند انجام دهد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به پیشنهاد یکی از دانشجویان مبنی بر راه اندازی شورای تشکل های دانشجویی، افزود: پیشنهاد تأسیس یک شورای عالی تشکل های دانشجویی استان بوشهر که از سوی دانشجویان مطرح شد را بسیار می پسندم و کار مهمی است و ان شاء الله در اولین فرصت این شورا تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه اظهار داشت: ما نیازمند یک قوه عاقله‌ی بسیار قوی‌، پخته و کارشناس در مسائل هستیم که ضمن ایده پردازی، فرصت‌ها، قوت ها، ضعف ها و تهدیدها را آمایش کند و برای آنها برنامه تهیه کند.

ایشان در ادامه با اشاره به برنامه دشمنان انقلاب جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: نظام فکری دشمنان بر این استوار است که باید انقلاب اسلامی ایران را یا در اسرع وقت یا در یک فرایند زمانی دراز مدت محار کنند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: جهان استکبار و دشمنان انقلاب، ایده‌ی اول را با جنگ تحمیلی هشت ساله ایجاد کردند و نتوانستند موفق باشند و الان ایده آنها این است که در یک برنامه دراز مدت با تهاجم فرهنگی زمینه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن یک اصل است، تأکید نمود: دانشجویان و دانشگاه‌ها باید انقلابی باشند و هر روز به انقلابی بودن آنها اضافه گردد تا در عرصه پیشرفت نظام مؤثر باشند.

ایشان در پایان بیانات خود با اشاره به ما پرفضیلت شعبان و فضائل این ماه و همچنین ماه مبارک رمضان، به بیان نکاتی اخلاقی پرداختند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه نیز نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

همچنین پیش از آغاز این مراسم، دانشجویان‌ نماز مغرب‌ و عشاء را به‌ امامت‌ آیت الله صفایی بوشهری اقامه‌ و پس از این دیدار نیز در فضایی‌ صمیمی مهمان سفره شام‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بودند.

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com