News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به مناسبت روز شوراها، گفت: شهرستان بوشهر به ویژه شهر بوشهر دارای ظرفیت ها و قابلیت های توسعه جامع فوق العاده ای است.

ایشان با تاکید بر این که شهر بوشهر دارای تمامی شاخصه های شهر پیشرفته است، اظهار داشت: بافت قدیم بوشهر در ایران از حیث مهندسی و جفرافیایی بی نظیر است و یک پدافند غیر عامل فوق العاده محسوب می شود.khabar100297 2

آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: بافت قدیم بوشهر یک ظرفیت فوق العاده فرهنگی و اقتصادی است که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به نقش ویژه شهر بوشهر اشاره کرد که به مرکز تولید امور مهم و استراتژیک تبدیل شده و ظرفیت و قابلیت توسعه پس کرانه ای بسیار خوبی نیز دارد.

وی با اشاره به کارهای خوبی که در زمینه عمران شهری و توسعه شده است اظهار داشت: در برنامه ریزی ها جامع و دانش بنیان پیشرفت نداشته ایم و سند چشم اندازی که برنامه توسعه ما را مشخص کند نداشته ایم.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: باید تدوین یک سند راهبردی شهر بوشهر در افق ۱۴۰۴ یا ۱۴۰۸ در دستور کار قرار گیرد و بوشهر به یک شهر با برنامه ریزی و نقشه عالی به یک شهر مدرن با فرهنگ بالای انسانی و اسلامی و محیطی شاداب دینی، به همراه آرامش و آسایش مردم و اشتغال روز افزون جوانان تبدیل شود .

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه ۸۵ درصد مردم بوشهر ورزشکار و یا از علاقمندان به ورزش هستند ، تصریح کرد: حمایت از ورزش استان و ایجاد فضاهای فرهنگی ، تفریحی و ورزشی برای جوانان در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با بیان اینکه در هر جغرافیا مهمتر از داشته های سرزمینی ، انسانهای سرزمینی آن جغرافیا است افزود: با توجه به حضور نیروگاه اتمی، صنعت و طرحهای توسعه ای و تبدیل بوشهر به منطقه ویژه علم و فناوری، آموزش منابع انسانی به صورت جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه شورای شهر بوشهر، شورای جوان و تحصیلکرده ای است تاکید کرد: این شورا باید در مدت چهار سال کارهای اساسی و ارزشمندی انجام دهد تا در پایان این دوره شهروندان شاهد آثار و کارهای ارزشمند این شورا باشند .

khabar100297 1

khabar100297 2

khabar100297 3

khabar100297 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com