News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مذاکره با آمریکا و جهان استکبار ساده اندیشی است / نتیجه برجام قابل پیش بینی بود

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به حوادت اخیر در فضای سیاسی ایران و جهان و موضوع برجام اظهار داشت: این حوادث نشان از بصیرت ولایت و مدیریت الهی مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به ویژه مدیریت سیاسی بود.

ایشان افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مذاکره با سران جنایتکار و خیانتکاران تاریخی جهان بی نتیجه است و اینها قابل اعتماد نیستند، از جلو دست می دهند و از پشت خنجر می زنند و تجربه هم این را اثبات کرده است.d kkk

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در کشور ایران از زمانی که نام امریکا در این منطقه مطرح شده (از زمان آغاز رژیم پهلوی دوم)، همراه با خیانت و جنایت بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نتیجه مذاکرات قابل پیش بینی بود، تصریح نمود: مقام معظم رهبری از همان روز اول به مسئولان کشور فرموده بودند که طرف شما قابل اعتماد نیست و آمریکا اگر تحریمی را بردارد دوباره آن تحریم را از طریق دیگری بر ما تحمیل می کند که همینطور نیز شد.

ایشان با بیان اینکه جهان استکبار به دنبال کنترل و مهار انقلاب و سپس براندازی آن است، افزود: متأسفانه عده ای در داخل، آمریکا را کدخدا و متعهد به معاهده های بین المللی می دانستند و در آخر دیدید که چکار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ساده اندیشی است که بگوییم با این گروه مذاکره می کنیم و ان شاء الله نتیجه خوبی می گیریم چون آمریکا و جهان استکبار در مذاکره به دنبال چیز بد برای ما هستند.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید نمود: تنها راه اقتدار نظام، تکیه به خدا، تقوا، ولایتمداری، اتکا به نیروی داخلی در همه ابعاد، تلاش جهادی، توسعه علم و فناوری و عدم اعتماد به جهان استکبار است.

ایشان با بیان اینکه نظام جهوری اسلامی ایران با تعاملات صحیح بین المللی هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: هر کشوری که از راه صحیح انسانی بخواهد با ما در ارتباط باشد و تعامل داشته باشد، مملکت با آن تعامل خواهد داشت اما اگر بخواهد سوء استفاده و تحمیل سلطه کند نظام ما آن را نخواهد پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروزِ برجام را قابل پیش بینی دانسته و افزود: وادادگی و خودباختگی در قبال امثال اوباما و ترامپ و این شخصیت های جنایتکار جهانی، سرانجام آن فضایی می شود که شما الان ملاحظه می کنید.

آیت الله صفایی بوشهری تبعیت از ولی فقیه را امری لازم دانسته و افزود: تبعیت از ولی فقیه، صیانت ایجاد می کند و عدم تبعیت، فضا را به سمتی می برد که مملکت را دچار بحران می کند.

ایشان اظهار داشت: آقایانی که در ابتدا می‌گفتند که برجام افقی جدید و آفتاب تابان است و حتی آب خوردن ما را نیز به آن ربط می‌دادند، بنشینند و یکبار دیگر حرف‌های خود و بیانات مقام معظم رهبری را نیز گوش گیرند و ببیند با این مملکت چکار کردند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به موضوع مذاکره مجدد با اتحادیه اروپا و با بیان اینکه اینها همگی از یک اوباش و گرگ های یک گله هستند، افزود: اتحادیه اروپا هم مانند آمریکا فقط منافع خودش را در نظر می گیرد، اینها برای حمایت از مردم ایران کاری نمی کنند بلکه هدف آنها تسلط بر مراکز قدرت و چپاول ثروت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح نمود: بصیرت، هوشمندی و عقلانیت سیاسی حکم می کند که هر چه ما مقتدرتر باشیم آنها ضعیف تر می شوند و هر چه ما به ورطه مذاکره و امتیاز برسیم آنها جریح تر می شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com