News

14011111
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

لزوم ایجاد انجمن های خیریه در بازار / بازار های استان بوشهر زیبا سازی شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیران صنعت و معدن استان و مدیران اتاق اصناف شهر بوشهر به مناسبت روز اصناف، با بیان اینکه اصناف در چرخه اقتصاد به عنوان پل ارتباطی بین سیستم تولید و مصرف مطرح است، اظهار داشت: اگر این واسطه نباشد یا از بین رود یا بد مدیریت شود، نه تولید می تواند به جایگاه واقعی خود برسد و نه مصرف کننده می تواند از تولیدات به شکل بهینه استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیچیده ترین منظومه در حوزه اقتصاد را حوزه مدیریت توزیع عنوان نموده و افزود: مدیریت توزیع و مدیریت بازار بسیار گسترده، پیچیده و مؤثر است به همین جهت در نظام اقتصاد، متحول ترین بخش هندسه اقتصاد، مدیریت توزیع است.

ایشان با بیان اینکه کاسب مؤمن، حبیب خداست چون در هر جا باشد خدا را با خویش می بیند، تصریح نمود: کاسبان باید به حوزه فقه تجارت و حقوق تجارت از دیدگاه اسلام مسلط باشند تا دچار انحراف نشوند.

آیت الله صفایی بوشهری رعایت اخلاق صنفی و بازاری را بسیار مهم عنوان نموده و به بازاریان تأکید نمودند که با تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اخلاقی برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ساختار خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه، افزود: اقشار جامعه در فراز و نشیب های زندگی دچار مشکلاتی می شوند در اینجا لازم است افرادی که بازار را مدیریت می کنند مشکلات گروه های هدف را شناسایی و متناسب با توان خود به آنها کمک کنند.

ایشان با بیان اینکه در بازارها انجمن های خیریه جهت کمک به نیازمندان تشکیل شود، اظهار داشت: در بازار باید با عقلانیت مدیریت بازار و نگاه اسلامی به نیازمندان به ویژه خود بازاریانی که دچار مشکل شده اند، کمک شود، این کار دارای آثار دنیوی و اخروی فراوان است.

آیت الله صفایی بوشهری وضعیت ظاهری و فیزیک بازارها در استان بوشهر را بسیار نامناسب عنوان نموده و گفت: بازار های استان بوشهر باید زیبا سازی شود و به لحاظ ظاهر، جوان، فوق روز و دارای امکانات استاندارد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید به سمت ایرانی کردن کار و کالای ایرانی رویم، افزود: باید تمامی اصناف توجیه باشند که حمایت از کالای ایرانی باعث رشد اقتصاد داخلی می شود.

ایشان تأکید نمود: اگر از کالای ایرانی حمایت شود ایجاد حرکت می کند اما کالای ایرانی باید باکیفیت باشد و از طرف مسئولان نیز حمایت شود.

khabar20497 1

khabar20497 2

khabar20497 3

khabar20497 4

khabar20497 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com