News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سیستم های فنی و مکانیک خاک بومی سازی شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیر و مسئولین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه «سلام الله علیها» و آغاز دهه کرامت، حوزه عمران رایکی از شاخص های بزرگ و تعیین کننده در عرصه توسعه و پیشرفت دانسته و اظهار داشت: مهم ترین بخش در حوزه عمرانی، عرصه کنترل کیفیت و مراعات استاندار های سازه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر این بخش درست مدیریت شود قطعا حرکت های بعدی بر یک فونداسیون صحیح طراحی خواهد شد.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلاتی که در عرصه های زلزله، سیل و تخریب های سازه ای و لطمات جانی مشاهده می کنیم بخاطر عدم مراعات استاندارد های لازم در ساختاست.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کار شما در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک کار حاکمیتی فنی، کار بسیار بزرگ و مهمی است، تصریح نمود: متأسفانه تا کنون قدر این کار در فضای ملی دانسته نشده به همین خاطر آسیب های زیادی تجربه کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نوآوری در سیستم های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را یک ضرورت دانسته و اظهار داشت: علم نظارت و علم بررسی کاملا متحول شده و اگر ما کماکان پیرو روش های دیرین باشیم و در پی روش ها و استاندارد های نوین علمی نباشیم قطعا دچار عقب مانی در این عرصه خواهیم بود.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: در برخی از مناطق سیستم های نظارتی و آزمایشگاهی مکانیک خاک سنتی و سنگین هستند به همین خاطر ضرورت دارد که به سمت سیستم های نوین الکترونیکی و سبک کردن ابزار برویم.

وی با اشاره به وارداتی بودن سیستم های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، افزود: با وجود نخبگانی که در کشور داریم باید سیستم های فنی و مکانیک خاک، ایرانی و بومی سازی و با علم روز همگام شود.

khaba0025504977 1

khaba0025504977 2

khaba0025504977 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com