News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار خدام آستان قدس رضوی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در یازدهمین سال جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به استان بوشهر سفر کردند، در بدو ورود با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری دیدار کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن خوشامد گویی به خدام رضوی، با بیان اینکه حضور شما عزیزان در بلاد مختلف جهان و سرزمین های اسلامی به ویژه جغرافیای ایران اسلامی، حرکتی بسیار اثرگذار است، اظهار داشت: حرکت شما هجرتی از مبدأ رضوی به جامعه اسلامی جهت نهادینه کردن فرهنگی اسلامی به رنگ حضرت حضرت ثامن الحجج «علیه السلام» است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور خدام در بلاد مختلف آثار بسیار عالی داشته که کاملا مشهود است، افزود: ما در استان بوشهر که مشهور به استان اهل بیت و ولایت است، هر وقت که حضور شما را تجربه کردیم گویا این نور رضوی در جامعه طلوع کرده و تا مدت ها عطر حضور مبارک شما را در استان احساس می کنیم.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر مردمانی هستند که از دیرباز به عشق ولایت زندگی کرده و در طریق ولایت بوده اند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شما خدام عزیز، سفیران معرفت و ولایت رضویی هستید، تصریح نمود: کاری که شما عزیزان می کنید و به شهرهای مختلف سفر می کنید، کاری است که حضرت ثامن الحجج خودش انجام داد و از مدینه به ایران آمد و این کار خیلی ارزشمند و بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: حضرت امام رضا «علیه السلام» به ایران آمد و با خودش ولایت و ولایتمداری را آورد و این را در ایران نهادینه کرد و شما عزیزان نیز با این حرکت، ولایتمداری را در ایران نهادینه می کنید.

وی خاطر نشان نمود: زیارت حضرت امام رضا «علیه السلام» آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد که نصیب انسان می شود و شما عزیزان هم که از آن بارگاه تشریف می آورید حامل همان برکات و فیوضات هستید.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: مردم شما خدام عزیز را نه تنها به عنوان یک انسان بزرگوار بلکه به عنوان یک شخصیتی که متبرک و متنعم و معطر به عطر صاحت مقدس حضرت امام رضا «علیه السلام» هست، می بینند. 

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1

razavi 1</p

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com