News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آغاز ساخت 1000 واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت الله صفایی بوشهری در روستای بنه گز شهرستان تنگستان، عملیات اجرایی ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویی ویژه مناطق محروم روستایی استان بوشهر با مشارکت سپاه امام صادق (ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، با تأکید بر توجه به مطالبات مردم محروم و نیازمند، اظهار داشت: تامین خواسته‌های مردم محروم در اولویت برنامه‌های نظام قرار دارد که در این راستا ساخت مسکن و سرپناه مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با قدردانی از همکاری سپاه، خیران و سایر نهادها در ساخت واحدهای مسکونی مددجویان روستایی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هیچگاه محرومان و مستضعفان را فراموش نمی‌کند و امروز آغاز ساخت یک‌هزار مسکن مددجویی پیام مهمی که این انقلاب هیچگاه محرومان جامعه را فراموش نمی‌کند در پی دارد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از توجه سپاه و خیران در ساخت منزل مددجویان محروم، بر تسریع ساخت واحدهای مسکونی در مناطق محروم استان بوشهر تاکید کرد و گفت: حل مشکلات محرومان در اولویت برنامه‌های نظام اسلامی ایران است که با همکاری کمیته امداد، خیران و سایر نهادها مشکلات مددجویان برطرف می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، انقلاب اسلامی را نماد اسلامیت و مقاومت در مقابل جهانخواران دانست و افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر مقابله با زورگویان و ظالمان با نگاه عدالت محور، رفع محرومیت از پیکر جامعه را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که آغاز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی گواه بر این است که نظام اسلامی ایران در کارزار مبارزه با آمریکا، هیچگاه محرومان را فراموش نمی‌کند گفت: این نوع مردم داری سبب ایجاد اقتداری برای کشور شده که سبب می‌شود نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشوری در این کره خاکی قادر به مقابله با نظام اسلامی و مردم ایران نباشد.

khabar3005977 4

khabar3005977 4

khabar3005977 4

khabar3005977 4

khabar3005977 4

برای دیدن کامل تصاویر اینجا را کلیک نایئید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com