News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نشست بررسی مسئله آب و تأسیس آب‌شیرین های جدید در استان با حضور متخصصین علمی و دانشگاهی + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز نشست شورای تأمین آب استان با آیت الله صفایی بوشهری و با حضور هیئت علمی و متخصصین دانشگاهی ایران در رابطه با تأمین آب استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن تشکر از مسئولان تأمین آب استان، اظهار داشت: امیدوارم ان شاء الله با تلاش های علمی، دانش بنیان، مدیریت کارآمد و مصرف صحیح و موثر، مشکل آب استان بلکه ایران حل شود و تحولی عظیم در عرصه تولید آب صورت گیرد و این بحران تاریخی در ایران به ویژه منطقه جنوب کشور برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آب یک مسئله استراتژیک است، افزود: لازم است در تمامی مدیریت ها با یک برنامه ریزی علمی و دانایی محور، یک فرصت صورت بگیرد و نظام ما از آب نه به عنوان یک تهدید بلکه به عنوان یک فرصت در فضای ملی و بین المللی استفاده کند.

وی با بیان اینکه بحران آب در استان تاریخی است، افزود: استان بوشهر بخاطر شرایط خاص جوی و عدم برنامه ریزی دقیق در سال های خیلی قبل، همیشه دچار بحران آب بوده و به همین خاطر مردم استان همواره در تابستان ها نگران این موضوع بوده اند که این نیاز بود که از دیرباز بر روی این موضوع برنامه ریزی شود.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: منابع تامین آب شرب استان از خارج از استان است و این حوزه‌ی خطر برای استان بوده و به همین جهت ما باید منابع آب داخلی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه سفره های آب های زیر زمینی استان دچار افت شده و بارش نزولات آسمانی هم کم است به همین خاطر باید به تولید آب صنعتی با شیوه های مختلف بپردازیم.

لازم به ذکر است در این نشست، متخصصین عرصه های تأمین آب و سیستم ها و فناوری های نوین شیرین سازی آب دریا مطالب خود را بیان کردند و در آخر تصمیم بر این گرفته شد که در آینده‌ی نه چندان دور، این آب شیرین کن ها در اشکال مختلف با فنآوری های نوین در استان توسعه پیدا کند.

khabar150597 1

khabar150597 1

khabar150597 1

khabar150597 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com