News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رعایت استانداردها نشان از پیشرفت جامعه است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مسئولان اداره کل استاندارد استان بوشهر افزود: چنانچه محصول، کالاها و کاری استاندارد نباشد زندگی انسان دچار بحران می شود.

وی بیان کرد: در نگاه اقتصادی به کار و کالا همواره یک اشتباه بزرگ رخ می دهد که رشد اقتصادی در افزایش کمی دیده می شود، در صورتی که توسعه اقتصادی باید ارائه کار و خدمات با کیفیت باشد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: استاندارد مبلمان شهری، طراحی و نظارت بر آیتم های خدمات رفاهی و شهری از جمله مورادی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نور پردازی یکی از مولفه های استاندارد در حوزه مبلمان شهری است که می تواند نقش جدی در نشاط روحی و روانی شهروندان ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در این ارتباط بهسازی معابر برای معلولان در سطح استان بوشهر باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر اکنون در حوزه حمل و نقل معلولان نیز دچار اشکال است و هیچ تاکسی و وسیله استاندارد حمل و نقل برای این قشر وجود ندارد.

وی گفت: این استان در حوزه استاندارد در چند سال گذشته پیشرفت های شایانی داشته که با توجه به ظرفیت های موجود امکان تبدیل بوشهر به پایتخت استاندارد ایران وجود دارد.

آیت الله صفایی بوشهری  ادامه داد: سازمان ملی استاندارد همواره نگاه مثبت به استان بوشهر داشته که این حمایت ظرفیتی برای توسعه روز افزون استاندارد در این استان است.

وی تاکید کرد: چنانچه استان بوشهر می خواهد پیشرفت کند باید در همه زمینه استاندارد سازی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: استاندارد سازی در حوزه سازه و ابنیه از جمله موارد مهم است که باید نسبت به آن توجه ویژه صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: بخشی از هزینه های زندگی مردم صرف تعمیر و نگهداری می شود که استانداردسازی در حوزه ابنیه و سازه های ساختمانی می تواند کمک شایانی برای مدیریت هزینه های مردم در این بخش داشته باشد.

وی با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری گفت: این انتخاب شورای انقلاب فرهنگی یکی از لازمه های آن استاندارد و توجه به موضوع های مرتبط با آن است.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اقتصاد کرانه ای از جمله ظرفیت های قابل کار در استان بوشهر است که با وجود بیش از 900 کیلومتر مرز آبی در این زمینه بخوبی کار نشده است. 

97.08.02 1

97.08.02 2

97.08.02 397.08.02 597.08.02 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com