News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز درنشست با اعضای شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر یکی از موارد مهم در عرصه پدافند غیرعامل را توسعه زیرساخت‌ها دانست و اظهار داشت: در راستای پدافند غیرعامل نظارت دائم و الکترونیکی باید از مراکز مهم و حساس در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تمام مراکز مهم و حساس باید به سامانه و سیستم الکترونیکی نظارتی مجهز باشد تصریح کرد: رصد و پایش دائم از مراکزمهم و حساس باید مورد توجه قرار بگیرد که نظارت الکترونیکی در اولویت است.

امام جمعه بوشهر، مدیریت هماهنگ در عرصه پدافند غیرعامل را مهم ارزیابی کرد و گفت: پدافند غیر عامل یک منظومه است که همه چیز به هم ارتباط دارد وباید دارای یک مدیریت هماهنگ باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر آشنایی آحاد مردم با فرهنگ پدافند غیرعامل تصریح کرد: فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و در این راستا باید زیرساخت‌‌های آن فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، آموزش برای آشنایی با فرهنگ پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید فرهنگ سازی  و آشنایی با دانش پدافند غیرعامل برای همه سطوح جامعه آموزش داده شود و تا این فرهنگ نهادینه شود.

امام جمعه بوشهر یکی از تهاجم دشمنان را تهاجم سایبری دانست و با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های این حوزه افزود: تهاجم سایبری که در سیستم مراکز حیاتی اخلال ایجاد می‌کند باید تمام سیستم‌های مراکز حیاتی و حساس دارای امنیت سابیری شوند تا در مواقع بحران دچار آسیب نشوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، استان بوشهر را  در عرصه پدافند غیرعامل یکی از مناطق مهم و حساس کشور خواند و تاکید کرد: وجود 707 کیلومتر ساحل، 937 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس و وجود پسکرانه‌های ساحلی ظرفیت‌های مهمی را در استان ایجاد کرده است که باید پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر، صنایع عظیم نفت و گاز، نیروگاه اتمی، مراکز حمل و نقل دریایی و کانتینری را از جمله ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و تصریح کرد: باید  قابلیت‌های یاد شده بر اساس استاندارد زیرساخت‌های  پدافند غیرعامل مجهز شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر شناسایی امور حساس و حیاتی استان برای ایجاد زیرساخت‌های پدافند غیر عامل گفت: آشنایی همگان به فرهنگ پدافند غیرعامل برای جلوگیری از مشکلات در مواقع ضروری مهم است و در این راستا پدافند غیرعامل باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود تا دانش‌آموزان از این طریق با فرهنگ آن آشنا شوند.

khabar120897 1

khabar120897 1

khabar120897 1

khabar120897 1

khabar120897 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com