News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر،شهردار و جمعی از معاونین و مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق با آیت الله صفایی بوشهر+ تصاویر


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر،شهردار بندر بوشهر  و جمعی از معاونین و مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق با آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت و گو نمودند.


در این نشست نماینده  ولی فقیه در استان ضمن خوشامد گویی و آرزوی قبولی عزاداری های عموم شیعیان در ایام ماه محرم و صفر در درگاه حضرت احدیت، یکی از شاخص های توسعه یافتگی را نرخ رشد توسعه شهری عنوان نمودند.

امام جمعه بوشهر توسعه یافتگی در زیست شهری را شاخص عمده ی توسعه یافتگی تمدن ها و نماد جوامع بشری بیان داشتند و در این راستا شهرها را دستاورد بزرگ تمدن و فرهنگ بشری خواندند.


ایشان یکی از نیازهای امروز را طرح آمایش ملی سرزمینی مبتنی بر ظرفیت های آمایش سرزمینی بومی مطابق بر ظرفیت های منطقه ای دانستند.


آیت الله صفایی بوشهری  استان بوشهر را یکی از شهرهای شاخص و پیشانی ایران و در تاریخ نیز بوشهر را همواره دروازه ی ایران خواندند.

ایشان با اشاره به بیش از هفتصد کیلومتر کرانه ساحلی با خلیج فارس آن را یک ظرفیت اقتصادی برای استان بوشهر خواندند.


نماینده ولی فقیه در استان، شهر بوشهر را به عنوان مرکز استان الگویی برای توسعه استان و دیگر شهرها خواندند.

ایشان با اشاره به وجه تاریخی و ظرفیت های بسیار شهر بوشهر در منطقه در طراحی پروژه های شهری و طرح های فرهنگی، خواستار نگاه بین المللی به شهر بوشهر به عنوان نماد استان و الگوی توسعه ایران اسلامی شدند و لازمه ی این امر را استفاده از ظرفیت های بومی استان دانستند و تحقق آن را مستلزم یک طرح و برنامه مطالعاتی استراتژیک با افق چشم انداز پنجاه ساله برای توسعه همه جانبه شهر بوشهر مبتنی بر ظرفیت های بومی و منطقه ای دانستند.


آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری این امر را ناشی از عدم بکارگیری ظرفیت های اقتصاد کرانه ای دانستند.


ایشان با اشاره به تاریخ با شکوه بوشهر و شخصیت های برجسته ی آن، خواستار لحاظ نمودن این نگاه تاریخی در برنامه ریزی های توسعه شهری شدند و در مقابله با حجمه ی مدرنیسم بر حفظ ریشه ها و اصالت های تاریخی و فرهنگی در توسعه و طراحی شهری تاکید نمودند.


امام جمعه بوشهر سهم این استان از درآمد هایی که بوشهر برای ایران دارد بسیار ناچیز دانستند. لذا ضمن پیگیری توسط مسئولین در جهت افزایش سرانه درآمدی، بر استفاده از منابع نوین درآمدی و بکارگیری ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های شهری تاکید نمودند.  


نماینده ولی فقیه در استان عامل اساسی پیشرفت را همگرایی و تعامل همه افراد و نهاد ها خواندند و بر حمایت از یک دیگر و دستگیری از هم دیگر تاکید و برای شهردار جدید بوشهر و مجموعه مدیریت شهری آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.

khabar200897 1

khabar200897 1

khabar200897 1

khabar200897 1

khabar200897 1

khabar200897 1

khabar200897 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com