News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

گردهمایی مشترک کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در گردهمایی مشترک کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر اظهار داشت: همه به این معادله اذعان دارند که ارتقای سطح آموزش و پرورش مترتب بر پرورش است و ارتقای سطح علم به ارتقای سطح پرورش بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: بسیاری از کشورهای غربی به این نتیجه رسیده اند که در مهندسی تولید محصول و مدیریت علم دچار بحران جدی هستند به همین جهت مجبور هستند افرادی را از کشورهای دیگر جذب کنند.

وی گفت: شرایط رشد فزاینده علم در جهان به گونه ای است که طراحان علم به این نتیجه رسیدند که اگر علم بخواهد پیشرفت کند و محصولات داشته باشد به ویژه در علوم تجربی باید به مرتب به حوزه تربیت و پرورش باشد وگرنهآن علم متوقف خواهد شدیا اگر آن علم روش کرد آن علم ابزار و قدرت کشور و به ضرر آن کشور یا کشورهای دیگربه سرانجام می‌رسد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پرورش بر علم مقدم است ابراز کرد: شخصیت انسان مجموعه ای از فضائل است که یکی از مهمترین آن فضائل علم است اما عرصه پرورش به عنوان مهمترین رکن در رشد انسان در جهان پذیرفته شده است

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه جهان در یک شرایط حساس قرار دارد عنوان کرد: در مدیریت سیاسی جهان نگار جهان استکبار به شدت در حوزه مصادره قدرت و تسلط بر منابع ثروت فعال شده‌است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه یکی از استراتژی های موثر در این عرصه، علم اقتدار آفرین است افزود: مهمترین کشور علمی هدف برای استکبار ، ایران است که علم کشور را متوقف یا منحرف کنند و حوزه علمیه و آموزش و پرورش یک خط مقدم مقدس در قبال این جنایت جنایتکار کاران است.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال در برابر دشمنان مقاومت  کردیم گفت: این انقلاب اگر هیچ نداشته باشد همین بقا بزرگترین پیروزی است و در این مسئله هم ما تا الان پیروز بوده ایم.

امام جمعه بوشهر گفت: با گذشت 40 سال از عمر این انقلاب، شعارهای ابتدای انقلاب تغییر نکرده و فراموش نشده است؛ در این مدت آسیب دیده ایم اما زمین نخورده ایم. 

khabar181097 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com