News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خط مقاومت رسانه ای در بوشهر تشکیل گردد/ایجاد حماسه مقاومت رسانه ای در مساجد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، در اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد، یک خبرنگار» ویژه نوجوان و جوانان مسجدی، از سوی خبرگزاری شبستان در محل حسینیه امام خامنه ای مصلای جمعه مرکز استان برگزار شد، ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: جوانان مسجدی مایه افتخار جامعه هستند.

وی افزود: رسانه یکی از مهم ترین ابزار مدیریت ادراکی و اندیشه است و به وری که رسانه بتواند تهاجم گسترده جهان را خنثی کند و خط مقاومت رسانه ای را تشکیل دهد و جهاد رسانه ای را به انجام رساند.

امام جمعه بوشهر با تصریح بر اینکه لابی های صهیونیستی موجب شکست و واژگونی جامعه خواهد شد، گفت: رسانه یکی از مهم ترین ابزار در شرایط سخت هستند و اکنون دشمن با ما وارد جنگ نرم رسانه ای شده است و ما نیز باید در مسیر فضای سایبری استان بوشهر در خط مقدم دفاع باشیم و همواره رسانه های انقلابی استان بوشهر در خط مقاومت نبرد رسانه ای هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اشاره کرد: انجام دوره های آموزش و مدیریت دانش بنیان یکی از کارهای اصولی رسانه است و اقتدار، مقاومت و افشاگری توطئه های دشمنان روی دیگر یک رسانه دانش بنیان و انقلابی است.

خط مقاومت رسانه ای در بوشهر تشکیل گردد
آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: با گسترش آی تی، هوشمندی، بصیرت، تجربه، عبرت رسانه ای باید رسانه هایی به عنوان خط مقاومت رسانه ای در بوشهر تشکیل گردد.

ایجاد حماسه مقاومت رسانه ای در مساجد
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مدیریت دانش بنیان و تهاجم فرهنگی رسانه های نوین تاکید کرده اند، افزود: جوانان فعال فرهنگی کانون های مساجد باید با تلاش و کوشش جهادی در مقابل امپریالیسم جهانی حماسه بیافرینند و حماسه مقاومت رسانه ای را ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه آینده استان بوشهر به دست جوانان است، بیان کرد: بزرگترین پیروزی در برابر دشمنان نظام 40 ساله کوشیدند که اقتدار و استقلال در ایران نباشد و همواره نظام اسلامی کشور ما چهل سال است که پا برجا است و این بزرگترین پیروزی برای نظام ما است و الحمدلله نهال انقلاب پس از 40 سال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

خبرگزاری شبستان روشنی بخش فعالیت های فرهنگی و هنری است
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در پایان از فعالیت های ارزشمند چند ساله خبرگزاری شبستان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر قدردانی و تجلیل کرد و گفت: خبرگزاری شبستان چراغ و روشنی بخش فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد است.

khabar0181197 1

khabar0181197 1

khabar0181197 1

khabar0181197 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com