News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جلسه شورای عالی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه یکشنبه (19 اسفند) جلسه شورای عالی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با حضورآیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهربرگزار گردید. 565556666569

اهل بیت (ع) واسطه فیض رحمت الهی و خزانه دار علم هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این جلسه اظهار کرد: اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) خزانه دار علم، معدن رسالت، نهایت بردباری و واسطه فیض رحمت الهی هستند و خانه های آنها محل نزول وحی است.

کسب رزق و روزی حلال اساس حیات طیبه

وی در ادامه با اشاره به اینکه اساس حیات طیبه کسب رزق و روزی حلال برای خود و خانواده است، افزود: سبک زندگی سیره اهل بیت عصمت و طهارت و سبک زندگی قرآنی یکی از بهترین سبک زندگی اسلامی در تمامی دوران است که برای انسان ها پاداش های دنیوی و اخروی در بر دارد.

پیروی از داوری عقل و خِرَد یک معیار و اساس بنیادین قرآنی است

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پیروی از داوری عقل و خِرَد یک معیار و اساس بنیادین قرآنی است، تصریح کرد: پیروی از فرهنگ ابتذال بیگانه و وارداتی غرب یک خطا و فرایند هنجار شکن است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه دشمنان همواره نسبت به اسلام و نظام های استقلال یافته اسلامی عناد و دشمنی می ورزند، عنوان کرد: عوامل انحراف و تحریف اسلام به عنوان دشمنان خارجی دست به دست هم داده بودند که به اسلام ضربه بزنند و اعتقاد مسلمانان موحد را تضعیف کنند و در نهایت حاکمیت ها و حکومت های انقلابی و اسلامی را مورد تهاجم خبیثانه خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: دشمنی دشمنان خارجی و مستکبر در دوران زندگی اهل بیت پیامبر اسلام (ص) آشکار بود و دشمنان حتی در زمان امام هادی (ع) دست به دشمنی و تحریف دین اسلام می زدند و دهمین امام شیعیان در دوران خود شاهد تهاجم فرهنگی داخلی و خارجی، تهاجم سياسی، تهاجم اقتصادی، تهاجم سخت بود که از ناحیه دشمنان بر علیه اسلام و ایشان صورت می گرفت.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: بخشی از گسترش و توسعه جایگاه ولایت فقیه در حکومت های دینی و نظام اسلامی مدیون مجاهدت ها و رهبری اسلامی امام هادی (ع) هستیم.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر یکی از مراکز ساخت و توسعه در عرصه عتبات عالیات است که از همه دست اندرکاران این مجموعه قدرانی و تشکر می کنم.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com