News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مصوبه۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر عملی نشده است/یکی از چالش‌های اساسی در استان بوشهر وضعیت آب شرب است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌ اللهصفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به استان اظهار داشت: استان بوشهر در اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی دارد ولی سهم مردم استان از این ظرفیت‌ها اندک است.

وی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر به نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی هسته‌ای، شیلات، گمرکات، بنادر و… اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان بوشهر سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و انتظار دارند که دولت توجه بیشتری به آنها داشته باشد.

امام جمعه بوشهر یکی از مطالبات اصلی استان بوشهر را رفع مشکلات بیکاری دانست و تصریح کرد: هیئت دولت باید نظر ویژه‌ای به حل مشکلات مردم استان بوشهر از جمله اشتغال داشته باشد. نرخ بیکاری ۱۲ درصدی در استان زیبنده نیست.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم استان بوشهر از گرانی قیمت اجناس و کالاها خواستار اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه شد و افزود: رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی و شرکت‌های راکد در استان بوشهر از دیگر مطالبات است.

آیت‌الله صفایی بوشهری نیاز اصلی مردم را توسعه اشتغال دانست و بیان کرد: مصوبه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر عملی نشده است و متأسفانه عزمی برای تحقق آن دیده نشده است.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران و تلاش جهادی برای رفع مشکل بیکاری اضافه کرد: باید با کسانی که در پرداخت حقوق کارگران معطل می‌کنند برخورد قاطع شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار تسریع در احداث راه‌آهن بوشهر شد و بیان کرد: استان بوشهر سال‌ها است در عرصه خط ریلی مورد بی مهری قرار گرفته است و اکنون باید برای احداث آن شاهد سرعت بیشتری باشیم.

وی یکی از چالش‌های اساسی در استان بوشهر را وضعیت آب شرب دانست و افزود: نگرانی‌هایی برای تابستان آینده وجود دارد که انتظار داریم در سفر رئیس جمهور برای رفع این مشکل مهم تلاش جدی صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار توجه به مستمندان و نیازمندان در همه ایام سال خصوصاً در آغاز سال نو شد و گفت: در استان بوشهر باید فضای لازم برای حضور گردشگران فراهم شود و البته حوزه فرهنگی نیز در این ایام مورد توجه باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com