News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بنیاد مسکن با حرکتی جهادی گام‌های موثری در بخش عمران و آبادانی روستاها برداشته است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر با تبریک میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت سالروز تشکیل حساب 100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن، نقش مهم این نهاد در رسیدگی به نقاط آسیب‌دیده و محروم را مهم دانست و اظهار داشت: بنیاد مسکن در رسیدگی به نقاط آسیب دیده ناشی از حادثه سیل و زلزله نقش مهمی ایفاء کرده است که ضمن قدردانی از خدمات آنان، تقاضا می‌شود در رسیدگی به  استان‌های سیل‌زده تلاش مضاعف شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به گام دوم انقلاب پرداخت و با اشاره به تثبیت انقلاب در 40 سال گذشته و زمینه توسعه و پیشرفت در گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب مرحله دستیابی به پیشرفت، توسعه و عدالت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی‌خواست جمهوری اسلامی ایران، 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرد تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی برخلاف اهداف دشمن با غرور و افتخار جشن 40سالگی خود را برگزار کرد و نشان داد که  انقلاب اسلامی به قوام لازم رسیده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، گام دوم انقلاب را حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و افزود: دشمن در این راستا با ترفندها و انواع تهاجمات مختلف تلاش کرد جمهوری اسلامی ایران به قوام نرسد ولی اکنون ایران با اقتدار به حرکت خود ادامه می‌دهدو با تدابیر رهبر معظم انقلاب در اجرای بیانیه گام دوم اهداف دشمن محقق نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به جنگ 8 ساله خاطر نشان کرد: هر یک سال جنگ، برای بازسازی نیاز به زمان 8 ساله دارد که در واقع بازسازی تخریب جنگ 8 ساله نیاز به زمان 64 ساله است که با تلاش  مضاعف در کمتر از 40 سال بازسازی شد.

امام جمعه بوشهر، انقلاب اسلامی را مردم محور دانست و تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که در این راستا خدمات قابل توجهی در بخش عمران شهری و روستایی و تامین مسکن مستمندان انجام شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، بنیاد مسکن را یکی از دستگاه‌های مهم و موفق دانست و گفت: بنیاد مسکن جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی فعالیت می‌کند که خدمات آنان جای قدردانی و سپاس دارد.

وی ، شناسه بنیاد مسکن  در تاریخ انقلاب اسلامی را روشن دانست و بر ضرورت اجرای طرح‌های هادی روستایی، تامین مسکن مناسب برای نیازمندان تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از مشکلات ناشی از حوادث طبیعی، استحکام‌‌بخشی واحدهای مسکونی در اولویت برنامه بنیاد مسکن استان بوشهر قرار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال قبل پروژه‌های مهمی در رفع محرومیت و ساخت مسکن نیازمندان اجراء کرده است خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی است که با حرکتی جهادی گام‌های موثری در بخش عمران و آبادانی روستاها برداشته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری برضرورت همکاری لازم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای نوسازی استانهای سیل زده کشور و تامین مسکن مناسب برای آسیب دیدگان تاکید کرد.

امام جمعه بوشهر همکاری خیران با انجمن خیران مسکن ساز را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: در راستای تامین مسکن مناسب برای محرومان و نیازمندان، همکاری خیران با انجمن خیران مسکن ساز امری مهم و ضروری است.

khabar210198 1

khabar210198 1

khabar210198 1

khabar210198 1

khabar210198 1

khabar210198 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com