News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه و پیشرفت جامعه باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: فرهنگ جوهره تمام حرکت‌ها در جامعه در بخش‌های مختلف است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر خواستار توجه ویژه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی و اجرای آنها شد و بیان کرد: فرهنگ هویت و جوهره هر کشور و منطقه است و بی‌توجهی به فرهنگ یاعث می‌شود پیشرفت‌ها در تراز بی فرهنگی قرار گیرند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: توجه به معیشت و اشتغال زنان سرپرست خانواده استا نبوشهر باید با جدیت در دستور کار باشد و دستگاه‌های اجرای در این زمینه پای کار باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اجرای ۱۲۵ طرح اشتغال‌زایی ویژه زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر اضافه کرد: باید زمینه افزایش توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شامل بدسرپرست و بی سرپرست فراهم شود.

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات توانمندسازی زنان سرپرست خانواده افزود: ارتقای فرهنگ توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه گفت: انجمن نجوم استان بوشهر برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی را در ابعاد مناسب داشته است و ۲۷ بهمن به عنوان روز نجوم استان انتخاب شده است.

وی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و ادامه داد: مردم روز گذشته در آخرین جمعه از ماه مبارک با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی بار دیگر ترفندهای دشمنان را مایوس کردند.

آیت الله صفایی بوشهری از تدوین و اجرایی شدن سند بیانیه گام دوم انقلاب در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: هیئتی برای تدوین سند اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به بوشهر اعزام شده است.

khabarshora980552 1

khabarshora980552 1

khabarshora980552 1

khabarshora980552 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com