News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایی زیبا از برنامه های اسلامی می‌باشد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با اعضای شورای فهما استان اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت و فرصت فوق العاده مهم جهت معماری شخصیت جامعه به خصوص سنی نونهالان و نوجوانان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی طراحی ویژه برنامه های فرهنگی و نظارت و همچنین با تامین منابع مورد نیاز وجود نیروهای انسانی می تواند تحولی بزرگ در حوزه فرهنگی در سطح جامعه صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که جوانان آینده سازان میهن اسلامی ایران هستند ادامه داد: اگر به قشر جوان جامعه توجه نشود و با برنامه ریزی های کارشناسی شده برای پرورش نسل جوان در تراز اسلامی فعالیتی صورت نگیرد کشور در آینده دچار مشکل خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری: دشمنان تمام توجه خود را به حوزه جوانان کشور های اسلامی بخصوص جمهوری اسلامی ایران معطوف کرده اند و با ظرفیت های تخریبی خود جهت ضربه زدن به جوانان جامعه اسلامی در تلاش هستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: مسجد در جغرافیای اسلامی محور است و کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایی زیبا از برنامه های اسلامی می‌باشد که هم فرهنگی بوده و در قالب هنر مخاطب ارائه می گردد به همین دلیل فعالیت های کانون های مساجد موثرتر بوده و مورد پذیرش مخاطبان واقع می شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی و دینی باید فرادستگاهی  تفکر و جهادی عمل شود. تصریح کرد: اگر پروژه جذب جوانان به مسجد و تربیت جوان در تراز اسلام به خوبی صورت گیرد کاری بزرگ برای جهان اصلاح صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر توسعه جغرافیایی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و افزود:  کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های خود را تنها محدود به فضای جغرافیایی مسجد نکنند بلکه با محوریت قراردادن مسجد فعالیت های خود را گسترش داده و برای جذب جوانان فعالیت های و برنامه های خود را به میان آن ها ببرند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمت به مردم به ویژه در حوزه فرهنگی خدمات اجتماعی سیاسی تربیت جامعه و ساخت و تربیت انسان طراز اسلامی نیازمند همگرایی و همپوشانی است ادامه داد: تشکیل شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامی موثر در این راستا بوده و باید وظایف اعضاء این شورا تعریف شود و همه در راستای رسیدن به اهداف تعریف شده تلاش کنم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه صراط کانون های فرهنگی هنری مساجد صراط رسیدن انسان به طراز اسلامی می باشد تصریح کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت جذب جوانان و پرورش انسان طراز اسلامی اقدامات خوبی انجام گرفته است اما هنوز با جایگاه اصلی فاصله دارد که این مهم نیازمند تلاش همگان می باشد.

khabar060998 1

khabar060998 1

khabar060998 1

khabar060998 1

khabar060998 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com