News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز دوشنبه، اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست اظهار داشت: تثبیت، حفظ و ارتقاء سطح آثار دفاع مقدس، اشعار و موسیقی حماسی یکی از کارهای بزرگ است.

khabar281198 1

آیت الله صفایی بوشهری افزود: شعر، زیباترین شکل ارائه داشته ها و داده های انسان است و وقتی در قالب آهنگین قرار گیرد قطعا این تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: همیشه از دیرباز آواها و نواهای حماسی و آئینی خیلی موثر بوده و حتی در جنگ های صدر اسلام نیز وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح نمود: شعر اگر با آهنگ مطابق با متن، هدف و فضای کار تولید شود، اثر صدچندانی خواهد داشت.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ویژگی های یک کار حماسی فاخر، گفت: در کارهای فاخر، اشعار باید محتوای خوب داشته باشد، آهنگ آن مناسب با هدف باشد، مسائل شرعی آن مراعات شده باشد و شعر بر بال آن آهنگ به هدف برسد و این استراتژی یک کار فاخر موسیقیایی است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: خوشبختانه بعد از انقلاب کارهای بسیار فاخری صورت گرفته که دقیقا آن وزان و تراز را حفظ کرده و موثر واقع شده است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در بوشهر، اظهار داشت: این کاری که شما انجام می دهید یک کار ابتکاری است و خوب استانی نیز برای این جشنواره انتخاب شده چون در استان بوشهر از دیرباز بر حوزه شعر و اشعار آئینی، خوب کار شده و می تواند تاثیرگذاری خوبی هم براستان و هم بر فضای ملی داشته باشد.

یاداور می شود، نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای 12، 13 و 14 اسفند ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

khabar281198 1

khabar281198 1

khabar281198 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com