News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار دکتر غلامحسین کرمی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتی و تنگستان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز چهارشنبه دکتر غلامحسین کرمی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتی و تنگستان با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن تبریک میلاد امام باقر «علیه السلام» و حلول ماه مبارک رجب و تبریک انتخاب ایشان به نمایندگی مردم بزرگوار منطقه دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و عامل اقتدار در عرصه های مختلف به ویژه مسئله قانون گذاری و نظارت است.khabar71298

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی نظام است، افزود: مجلس قوی موجب قوی تر شدن نظام خواهد شد اما اگر مجلس ضعیف باشد قطعا نظام دچار چالش های جدی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما نیاز داریم که مجلس تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم، تصریح نمود: الحمدلله این انتخابات و نتایج آن نشان می دهد که مجلس یازدهم دارای این تراز هست.

امام جمعه بوشهر با تشریح شاخص های مجلس تراز نظام جمهوری اسلامی، افزود: ما باید مجلسی ولایتمدار، کارآمد، انقلابی، جهادی، دارای روحیه استکبار ستیزی، مردمی و مردم دار و بدور از تجملات در یک فضای فوق العاده قوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار حساس بلکه حیاتی دارد، اظهار داشت: متاسفانه با این عظمت، ظرفیت ها و درآمدزایی بوشهر برای کشور، حجم پیشرفت و عمران استان به اندازه درجه حیاتی بودن استان برای کشور نیست و جا دارد نمایندگان و مسئولان کوشش کنند که این فاصله جبران شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از مسائل نظام به دست مجلس شورای اسلامی است، گفت: مردم امیدوارند که با این انتخابات، مجلسی قوی تشکیل شود و مسائل و مشکلات را حل کند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com