News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تمامی مصلی های استان بوشهر به دستور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جهت امور پشتیبانی در اختیار ستاد مدیریت بیماری کرونا قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز  در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با قدردانی از تلاش این ستاد و زحمات کادر پزشکی و پرستاری اظهار داشت: از کسانیکه که در امر مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود و پشتیبانی از کادر پزشکی و پرستاری در  این عرصه امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تلاش و خدمات اصناف، کسبه و فعالان اقتصادی و سازمان‌های مردم نهاد را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: برای مهار بیماری که جغرافیای ملی را تحت تاثیر قرار داده یک عزم ملی می‌خواهد که اکنون تلاش همه جانبه مردم و دست اندرکاران ضروری است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: وقتی یک ویروس و یا یک بیماری با سرعت و شتاب فراگیر می‌‌شود برای مهار و کنترل آن به عزم ملی نیاز دارد که اکنون در کشور و استان بوشهر این مهم مورد توجه قرار گرفته است.khabar24012988 1

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه خدمات انجام شده در استان ستودنی است ولی تا حالت آرمانی فاصله زیادی دارد خاطر نشان کرد: وقتی یک ویروس فراگیر و قدرت انتقال آن تقویت می‌شود  باید 2 راه، ویروس‌زدایی و کنترل چرخش انتقال مورد توجه قرار بگیرد.

وی، کنترل چرخش انتقال ویروس را در منظومه زیستی انسان دانست و تاکید کرد: هر چند ویروس‌زدایی امری بسیار مهم و تاثیرگذار است ولی جلوگیری از چرخش انتقال آن بسیار مهم‌تر است که با همکاری مردم محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  تاسیس بیمارستان  مختص مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر را کاری مهم و درخور قدردانی دانست و بیان کرد: در این راستا بیمارستان شهدای خلیج فارس به بیماران کرونایی تخصیص یافته و جلوگیری از همراه بیمار کاری ارزشمند برای پیشگیری از انتقال ویروس است.

امام جمعه بوشهر نقش مهم جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را با مشارکت مردم بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا فوق‌العاده دقیق عمل کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با تاکید بر پرهیز از سفر و تجمعات بر اساس دستورات وزارت بهداشت گفت: استان بوشهر یکی از مناطق گردشگرپذیر است و در این ایام باید از ورود  گردشگران به استان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کرد.

وی، با قدردانی از همکاری اصناف، کسبه ، فعالان اقتصادی و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر بیان کرد: در انتشار ویروس کرونا که برخی مغازها، کسبه، اصناف و دیگر حوزه‌ها تعطیل شده آسیب‌های اقتصادی متوجه بعضی از افراد است که باید راهکاری در کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شناسایی آسیب دیدگان اقتصادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این راستا باید ستادی بدون تشریفات دست و پاگیر اداری تاسیس شود تا افراد آسیب دیده مورد حمایت قرار بگیرند.

امام جمعه بوشهر از تاسیس ستاد حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این ستاد زیر نظر دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان بوشهر با همکاری خیران تشکیل شده و کسانیکه در عرصه بیماری کرونا از لحاظ اقتصادی مورد آسیب قرار گرفته‌اند حمایت می‌شوند تا ضربه  اقتصادی بر خانواده‌ها وارد نشود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تامین تجهیزات و ابزار مورد نیاز جامعه پزشکی در راستای مقابله با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر  نیازهای  دانشگاه علوم پزشکی و مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با اعلام آمادگی تمام مصلی ها، حوزه های علمیه، مساجد و هیأت های مذهبی استان جهت کمک به ستاد مدیریت بیماری کرونا استان، افزود: از این پس تمامی مصلی های استان بوشهر جهت امور پشتیبانی در اختیار ستاد مدیریت بیماری کرونا قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر مقابله با احتکار کنندگان خاطر نشان کرد: دستگاه قضا باید با تاسیس شعبه ویژه با سودجویان در عرصه احتکار مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر لوازم برخورد قاطع و سریع حکم صادر کند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: همه دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا باید جهادی عمل کنند.

khabar24012988 1

khabar24012988 1

khabar24012988 1

khabar24012988 1

khabar24012988 1

khabar24012988 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com