News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جلسه ویدئو کنفرانس آیت الله صفایی بوشهری با روسای بیمارستان های استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت بیمارستان استان در مبارزه با بیماری کرونا با حضور رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان بوشهر با قدردانی از تلاشگران دفاع مقدس پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری ویروس کرونا در تمام شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: از  رئیس دانشگاه علوم پزشکی، همه مسئولان و روسای بیمارستان‌های مستقر در استان و کسانیکه در این عرصه تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.khabar251298 1

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تلاش سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی مردمی، هیئات مذهبی و دیگر دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا افزود:در استان بوشهر با همدلی و هماهنگی در مقابله با ویرس کرونا حماسه‌ای بی‌بدیل خلق شده است.

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه در این عرصه در سطح ایران و  استان خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه شده است تصریح کرد: از استاندار و معاونان و اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونا بالاخص پزشکان و پرستاران و کادر مدیریتی بیمارستان‌ها صمیمانه قدردانی می‌کنم.

آیت‌الله صفایی بوشهری،  مقابله همگانی در برابر ویروس کرونا را دفاع مقدس سلامت همانند دفاع مقدس نظامی در سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: من واقعاً خیلی خوشحال هستم از اینکه می‌بینم  جبهه سلامت اینگونه تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد و الحمدلله با برنامه‌ریزی انجام شده با تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تلاش‌های شبانه‌روزی جبهه سلامت، شرایط استان یک شرایط نسبتاً مطلوب است.

وی با اظهار امیدواری در سیر نزولی بیماری کرونا، از ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح ملی و استان بوشهر، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و همه نهادهای مردمی که با یک عزم ملی تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری حماسه‌ای از دفاع مقدس سلامت آفریدند قدردانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تلاش در مبارزه با بیماری کرونا یادآور هشت سال دفاع مقدس گذشته است گفت: قطعاً خدمات و تلاش پزشکان، پرستاران و هر کسی در خط مقدم مبارزه با این بیماری است در تاریخ ثبت خواهد شد و معجور و نزد خداوند پاداشی بزرگ دارد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: چون این  ویروس یک بیماری فراگیر و با سرعت بالای انتقال و زمان اختفای بسیار زیاد است به‌الطبع این بیماری دارای جغرافیایی وسیع فراگیر است و در این راستا عزم ملی طلب می‌کند و در این رابطه باید همه از بالاترین شخصیت‌ها تا دیگر مردم که در سطح جغرافیای زیستی زندگی می‌کنند باید خودشان را  مسئول بدانند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه و پیشگیری از این بیماری طرح‌های خوبی ارائه شده گفت: در این راستا توصیه‌های بهداشتی که از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا و صدا و سیما ارائه می‌شود مردم باید به این توصیه‌ها که از طریق رسانه‌های معتبر منکعس می‌شود توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با این بیماری تنها بر عهده وزارت بهداشت، اعضای ستاد کرونا و کادر درمان نیست تاکید کرد: مهمترین بخش مبارزه با این بیماری، کنترل و قطع چرخش و  جلوگیری از انتقال این ویروس است که مردم نقش مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا تاکید برپرهیز از خارج شدن از خانه تصریح کرد:چرخش انتقال ویروس کرونا با بیرون آمدن‌های ‌‌غیرضروری و مسافرت‌ها حاصل می‌شود که تقاضا می‌شود مردم مسافرت‌های غیر ضروری نروند و در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را مراعات کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: ان شاالله به‌زودی نشست شکرانه رفع این بیماری را در سطح ملی بلکه جهانی داشته باشیم چون همه مردم مخلوق خدا هستند به همین جهت باید همه جهادی عمل کنند.

وی با تاکید بر رعایت توصیه‌های پزشکی گفت:تلاش هر فرد در راه سلامت جامعه، خودو خانواده کمک به عرصه مبارزه با این بیماری  محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود:امیدوارم ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های جدیدی که به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شده به زودی شاهد رفع این بیماری در جامعه باشیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همه  مسئولان و مردم باید در راستای مقابله با بیماری کرونا پای کار باشند تصریح کرد:هر فرد در عرصه مبارزه با این بیماری یک سرباز مبارزه ویروس کرونا است در واقع همه مردم ایران در این عرصه یک سرباز و یک افسر خط مقدم مبارزه با این بیماری محسوب می‌‌شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از همه گروه‌های مردم نهاد و جهادی که خودجوش تلاش می‌کنند تاکید کرد: در استان بوشهرتمام مصلاهای نماز جمعه در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار داده شدو تمامی هیئات و مساجد همه در خدمت این ستاد هستند.

وی با تاکید بر تحقق شعار در خانه بمانیم و پرهیز از مسافرت‌ افزود: هر فرد یک سرباز در راه مبارزه با بیماری کرونا، باید در سطح ملی و با یک عزم جهادی باشد تا ان‌شالله هر چه سریعتر این بیماری رفع شود.

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

khabar251298 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com