News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

توصیه اکید آیت الله صفایی بوشهری به اشتغال جوانان استان، حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی، ایجاد دانشکده نفت و هماهنگی با فضای کلان استان

مهندس ایرج خرمدل مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار مهندس ایرج خرمدل مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با بیان اینکه استان بوشهر در ایران به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می شود، اظهار کرد: استان بوشهر هم تولید کننده و هم صادر کننده انرژی است و کمتر استانی در کشور اینچنین است آن هم در حیاتی ترین جغرافیای ایران که حوزه خلیج فارس است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: به همین جهت نقش استان بوشهر با وجود دو حوزه انرژی اتمی و انرژی فسیلی و صنایع پایین دستی در کشور خیلی مهم است.

حوزه انرژی استان بوشهر مایه اقتدار ایران است

امام جمعه بوشهر گفت: پارس جنوبی و حوزه انرژی و صنایع اقماری آن در استان بوشهر، هم در زمینه اشتغال زایی در استان خیلی نقش مهمی ایفا می کند و هم در حوزه تولید محصولات استراتژیک خیلی نقش آفرین هستند.IMG 5737 999

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: زمینه درآمد زایی حوزه انرژی استان در سطح ملی نقش مهمی دارد و مایه اقتدار ایران است به همین خاطر منطقه ویژه انرژی پارس باید همیشه در یک آرامش جهت رشد تولید به سر ببرد و الحمدالله ما در سال های اخیر همیشه نگران تسهیم گاز بین ایران و قطر بوده ایم که الحمدالله الان به درجه ای از قدرت رسیده ایم که مساوی یا بیشتر از قطر برداشت می کنیم.

پیوست های فرهنگی و اجتماعی مورد تأکید مقام معظم رهبری در این مناطق اجرایی شوند

وی با بیان اینکه الان منطقه پارس جنوبی و شمالی نقش مهمی هم برای فضای استانی و هم ملی دارد، تصریح کرد: باید در این مناطق تمام امور به سمتی رود که آن رونق تولیدی که مقام معظم رهبری می فرمایند هر روز تجلی بیشتری پیدا کند و همچنین پیوست های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی نیز در این مناطق که مورد تأکید مقام معظم رهبری است اجرایی شوند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: با این همه خیرات و برکاتی که این مناطق دارند اگر این پیوست ها اجرا نشوند خود آن منطقه در درون دچار مشکل و در محیط بیرون نیز مشکل زا می شود.

اشتغال بیشتر جوانان استان بوشهر در منطقه انرژی پارس اجرایی شود

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه الحمدالله تا الان کارهای خوبی در این مناطق صورت گرفته اما هنوز کارهای زیادی هست که به علت های مختلف اجرا نشده، گفت: امیدواریم با حضور جنابعالی این مسائل محقق شود به ویژه اشتغال جوانان استان که در شرایط کنونی خیلی مهم است و همچنین مسئله محیط زیست و پیوست های اجتماعی و توسعه محیط پیرامونی و پیوست های فرهنگی درونی و بیرونی.

منطقه انرژی پارس نباید جدای از فضای استان باشد و باید هماهنگی و ارتباط وجود داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط بهینه با فضای استان کاملا در موفقیت در این مناطق نقش دارد، اظهار کرد: هر چقدر شما با فضاهای درون استان ارتباط داشته باشید و هماهنگی های لازم صورت گیرد و آن منطقه جدای از فضای کلان استان نباشد و در درون استان معنا و مفهوم پیدا کند، خیلی میتواند در روند حُسن اجرای کارها نقش ایفا کند.

در زمینه حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم تدبیر لازم صورت گیرد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از پیوست های فرهنگی، حمایت از فضاهایی است که مردم به آن توجه دارند مثل تیم فوتبال پارس جنوبی جم، افزود: مردم استان این تیم را دوست دارند به ویژه مردم عزیز شهرستان جم که همیشه استقبال خوبی از بازی های این تیم دارند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: وقتی این تیم حمایت نشود مردم متأثر می شوند و اگر حمایت شود باعث خوشحالی مردم خواهد شد به همین خاطر لازم است در این زمینه تدبیر لازم صورت گیرد.

دانشکده نفت در منطقه ویژه انرژی پارس ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه توصیه نمود دانشکده نفت در منطقه ویژه انرژی پارس ایجاد شود که جوانان استان از این موهیت بهره مند شوند.

امیدواریم این حالت تمایز و تفارقی که مدتهاست در این مناطق با فضای درون استانی ایجاد شده برطرف شود

آیت الله صفایی بوشهری در پایان تأکید کرد: امیدواریم با حضور جنابعالی یک تحول اساسی و جدی در این مناطق صورت گیرد و این حالت تمایز و تفارقی که مدتهاست در این مناطق ایجاد شده برطرف شود.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com