News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جمعی از مسئولین استانی به صورت مستقیم نظاره گر بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش بودند + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، رؤسا و مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر به صورت مستقیم نظاره گر بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس بودند.

آیت الله صفایی بوشهری پس بیانات رهبر معظم انقلاب، با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و گرامیداشت 12 شهریور ماه سالروز شهادت سردار بزرگ مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: 12 شهریور ماه سالروز شهادت سردار و معلم بزرگ تاریخ ایران و استان بوشهر شهید رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، بصیرت‌، استکبار ستیزی، مبارزه با استعمار و ولایت‌مداری را اساس زندگی رئیسعلی دلواری دانست و بیان کرد: رئیسعلی دلواری در تاریخ جهان به عنوان نماد مبارزه با استعمار پیرانگلیس در جهان و ایران اسلامی است که استان بوشهر به وجود این سردار بزرگ تنگستانی و بوشهری افتخار می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مهم و کارشناسانه مقام معظم رهبری در این اجلاس سراسری تاکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد و عملیاتی شود.

وی، با قدردانی از تلاش فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته موفق عمل کردند که خدمات آنان در خور تحسین و قدردانی است.

آیت الله صفایی بوشهری، جایگاه نظام تعلیم و تربیت در یک جامعه را بسیار مهم و اثرگذار دانست و بیان کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به اساس و بنیاد یک کشور و استان محسوب می‌شود چراکه وقتی کشوری موفق است که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشرفت تمامی طرح‌ها و برنامه‌‌ها را مدیون ایجاد زیرساخت‌های آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمامی طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفت در حوزه کاری هوا، دریا، سخت افزار و نرم‌افزار برای حیات انسان است ولی آموزش و پرورش نقش مستقیمی به پیشرفت و توسعه انسان دارد.

امام جمعه بوشهر، جایگاه آموزش و پرورش را فوق‌العاده مهم دانست و تصریح کرد: باید نسبت به آموزش و پرورش نگاه تحول آفرین و بنیادین داشته باشیم.

وی، با بیان اینکه در استان بوشهر در عرصه آموزش و پرورش کارهای خوبی انجام شده است گفت: هر چند تا حالت آرمانی و افق عالی فاصله بسیاری وجود دارد ولی خدمات آموزش و پرورش استان در خور تحسین است.

آیت الله صفایی بوشهری، از کاهش مدارس تخریبی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از 1700 کلاس تخریبی استان بوشهر با اجرای طرح‌های نوسازی و بازسازی به یک‌هزار کلاس کاهش یافته که خیلی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا تاکید بر توجه به شرایط آینده آموزش و پرورش از توجه استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در این حوزه قدردانی کرد و افزود:ان‌شالله شرایطی ایجاد شود که استان بوشهر به عنوان مدرسه‌ای برای تولید و تربیت انسان‌های شایسته در عرصه علمی و اخلاقی که مسیر پیشرفت و توسعه را طی می‌کند مطرح شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین طرح دانش آموز ، مدرسه و معلم در تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سند تراز انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود.

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

ost 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com