News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر- 28 شهریور 1399


بسم الله الرّحمن الرّحیم


الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین


سپاس و ستایش بی کران خدای را سزد که ما را به دین خود راه نمود و توفیق عبادت و طاعتش عنایت فرمود و سلام و درود بی پایان بر پیامبر هدایت و معرفت و خاندان پاک و طاهرینش که رهروی راه آنان طریق نجات و کمال است.
صبر و شکیبایی، استقامت و پایداری طریق سربلندی و پیروزی در تمامی عرصه‌های خرد و کلان زندگی است و مایه اجر و پاداش فراوان الهی می باشد.IMAGE
(وَ لَنَجْزِيَنَّ الَّذِينَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما كانُوا يَعْمَلُونَ)
«بی تردید ما به کسانی که صبر پیشه می کنند پاداشی می‌دهیم که برتر از اعمال و صبرشان می باشد.«

سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه‌جانبه تحمیل کرده و می‌کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام می باشند ولی ایران انقلابی با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه و صبر و مقاومت مردم عزیز تمامی آن سختی ها و فشارهای بی‌سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خنثی نموده است و به زودی در پرتو این صبر و استقامت پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

در این جمعه آخرین ماه محرم محضر مبارک مردم عزیز استان بوشهر نکاتی چند تقدیم می دارم.

1. هفته دفاع مقدس که یادآور هشت‌سال ایمان و مقاومت و ولایت مداری و مجاهدت است گرامی می داریم. بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه فراموش نخواهد شد. دفاع مقدس هشت ساله مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم عزیز بود و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت دانسته و به خدمات صادقانه بپردازند.

2. عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌کنیم و عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشور ها می دانیم. مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران کشورها با مردم شان جدا می دانند و به زودی آن سران خیانتکار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.
3. گرانی های بی رویه به ویژه در ارزاق عمومی و کالاهای اساسی امور زندگی و معیشت مردم را بسیار سخت نموده است. متاسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سوء مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم گردیده است. از مسئولان ارشد دولت و تیم اقتصادی آن که مسئولیت مستقیم این امور به عهده دارد تقاضا دارم برای حل این موضوع تحول در نوع نگرش و تلاش جهادی مدیریتی و نظارت مؤثر و لازم اعمال نموده و طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دامت برکاته هر چه سریعتر به اجرا در آورد.
4. توسعه و تجهیز بیمارستانها و درمانگاههای استان در شرایط کنونی ضرورت دارد. از وزارت بهداشت و درمان همچنین وزارت دفاع در مورد بیمارستان هایی نظامی و سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارم هر چه سریعتر به توسعه و تجهیز به‌ روز بیمارستانهای موجود در استان بپردازند تا مشکلات درمانی پیش رو اتفاق نیفتد و کادر بهداشت و درمان بتوانند به خوبی به خدمت بپردازند.
صمیمانه از تلاش های ارزشمند و ماندگار کادر درمان بیمارستان های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران ویروس کرونا تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون آنان استدعا داشته و از مسئولان مربوطه توجه ویژه به آن تلاشگران را خواستارم.

5. از مسئولان محترم استانی تقاضا دارم که طرح های با اولویت خاص مانند راه آهن توجه ویژه نمایند و با تلاشی وافر بودجه آن را تأمین و در اجرایی شدن و بهره برداری از آن در حداقل زمان تلاشی جهادی داشته باشند و طرح های نیمه تمام را هر چه زودتر به پایان برسانند و زمینه پیشرفت استان و اشتغال جوانان عزیز را فراهم آورند.

6. از تمامی نهادهای خدمات مردمی مانند کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی و همه خیریه ها و خیرین تقاضا دارم در عرصه خدمت به دانش آموزان عزیز بی بضاعت و تامین امور آموزشی به ویژه تهیه دستگاههای گیرنده فضای مجازی آموزشی و بسته های نوشت افزار و البسه و کیف و کفش آن عزیزان همکاری لازم و خدمات ارزشمند داشته باشند.
خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان و تقوا، اخلاق ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.


والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com