News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

وحدت و انسجام از عوامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت و استماع بیانات مقام معظم رهبری، افزود: ایمان، تقوا، خداترسی، ولایتمداری، دانش نظامی، روحیه جهادی، شهادت، قدرت بالای میدانی و عملیاتی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باعث شد نظام دفاعی ایران اسلامی که بعد از انقلاب تازه شکل گرفته بود به چنان عظمتی برسد که تمام توطئه‌های دشمن را سرکوب کند.

وی بیان کرد: تاریخ نشان می‌دهد همه کشورهای حامی رژیم بعث عراق دچار بحران و انحطاط شدند اما ایران اسلامی با تاسی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب همچنان با اقتدار در مسیر تعالی گام برمی‌دارد و امروز به عنوان قدرت برتر در منطقه به شمار می‌رود.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: دوران دفاع مقدس همواره در تاریخ و خاطره اسلام و ایران جاودانه باقی خواهد ماند و همواره باید فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان منتقل کرد.

وی ادامه داد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و ایثار، وحدت و همدلی مردم حول محور ولایت، خلاقیت، ابتکار و دانش بنیانی و برنامه ریزی نیروهای مسلح، روحیه شهادت طلبی و عشق به اسلام و ایران باعث شد که این حماسه خلق شود و ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: مهمترین بخش و شکوه دفاع مقدس، خداگرایی، ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و توانمندی در عرصه‌های میدانی بود که بخوبی توسط نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و مردم انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان فارغ از هر دیدگاهی از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: استان بوشهر با ۶۰۰ سال قدمت مبارزه با استعمار گران و متجاوزان به عنوان استان دفاع و مقاومت از دیرباز مطرح بوده است و اگر ۱۰۴ سال پیش تنها یک رئیسعلی دلواری در این استان در مقابل استعمار ایستادگی کرد اکنون هزاران رئیسعلی دلواری وجود دارد.

وی گفت: اگر دشمن بخواهد بار دیگر به ایران اسلامی حمله کند تمام رزمندگان یک صدا تحت فرمان رهبری دشمن را نابود خواهند کرد. 

sepah 1

sepah 1

sepah 1

sepah 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com