News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر - 9آبان 1399

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین

یکی از مهمترین تکالیف اسلامی (صیانت و دفاع از حریم اسلام و پیامبر گرامی اسلام) صلی الله علیه و آله و سلم است و این کار یکی از واجبات و تکالیف دینی است و توهین به آن از محرمات است.

﴿إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا﴾

آنان که خدا و رسول را (به عصیان و مخالفت) آزار و اذیّت می‌کنند خدا آنها را در دنیا و آخرت لعن کرده (و از رحمت خود دور گرداند) و بر آنان عذابی با ذلّت و خواری مهیّا ساخته است.

در این جمعه سیزدهم ربیع الاول نکاتی چند به محضر مبارک مردم عزیز عرضه می دارم:99999800956789

1. روز سه شنبه هفدهم ربیع الاول میلاد گوهربار پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و فرزند بزرگوارش امام صادق علیه السلام است این روز و الطاف الهی آن را تبریک عرض می کنم و امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعتشان قرار بگیریم. یکی از ابعاد وجودی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله و سلم الگو بودن برای انسان تراز اسلام می باشد و قرآن کریم بر این موضوع تصریح داشته است، بنابراین همه باید الگوی زندگی خود را آن پیامبر رحمت قرار دهد.

﴿لَقَد كانَ لَكُم في رَسولِ اللَّهِ أُسوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن كانَ يَرجُو اللَّهَ وَاليَومَ الآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثيرًا﴾

مسلّماً برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی بود، برای آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند.

2.توهین نشریه فرانسوی و حمایت رئیس جمهور فرانسه که از دست پرورده ها و حامیان صهیونیسم بین الملل است را محکوم می‌کنیم. در کشوری که خود را به دروغ مهد فرهنگ و آزادی معرفی می کند این چنین به مقدسات توهین می شود ولی مطرح شدن هولوکاست را ممنوع کرده و محکومیت قضایی دارد و متاسفانه وقتی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه در شبکه اجتماعی این عمل را محکوم می کند حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی آن رهبر گرانقدر مسدود می‌شود و این نشان از اوج اختناق جهانی دارد و نشان از این دارد که تمامی ادعاهای بشر دوستی، آزادی واحترام به مقام ادیان الهی دروغی بیش نیست و این عمل قبیح برگ دیگری از کتاب قطور بی فرهنگی و جنایات غرب می باشد.

3.روز سه شنبه ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی می داریم و به همه مسئولان محترم سفارش می کنم که در شرایط کنونی همانطور که بارها عرض کرده‌ام برخی از دانش آموزان نیازمند وسایل ارتباطی آموزشی می باشند مناسب است کمیته حضرت امام رحمة الله علیه و سازمان بهزیستی برای مددجویان محترمشان در این باره اقدام لازم به عمل آورند و آموزش و پرورش و خیریه ها و خیرین محترم به کمک نیازمندان بپردازند تا مشکلات و معضلات کمبود این امکانات ایجاد نشود. شایان ذکر است که باید مسؤولان در این باره سریعاً مساعدت های لازم و اقدام مناسب به عمل آورند.

4.سالروز حماسه لرده را گرامی می داریم. حماسه ای از زنان دلیر استان بوشهر در منطقه لرده دشتستان که در مقابل متجاوزان انگلیسی به گاه تهاجم به آن دیار دلیر پرور از هشتم تا دهم آبان سال ١٢٩٧ شمسی به دفاع پرداختند و آنان را شکستی سخت دادند. مناسب است روز دهم آبان ماه به عنوان روز مبارزه ضد استعماری زنان ایران در تقویم سالانه ایران ثبت شود.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com