News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شهرستان جم می تواند آلبوم توسعه و پیشرفت جامع استان بوشهر باشد + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان، بعد از ظهر امروز پنجشنبه 22 آبان، آیت الله صفایی بوشهری با جمعی از جوانان خواهر و برادر شهرستان جم به صورت ارتباط تصویری دیدار کرد.

آیت الله صفایی بوشهری در آغاز این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از جوانانی که در این نشست حضور داشتند، توضیحاتی پیرامون نقش انقلاب اسلامی در شرایط کنونی منطقه و جهان بیان داشته و افزود: جهان در آستانه تحولی عظیم است و پیچ بزرگ تاریخی در شرف وقوع است بدین جهت باید جوانان ولایتمدار در راستای تحقق اندیشه های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» تلاشی جهادی و پر بصیرت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ پرشکوه شهرستان جم و ظرفیت آمایشی آن منطقه، پیشنهاد کرد: امام جمعه و نخبگان آن منطقه پیرامون تدوین و به روز رسانی نقشه جامع پیشرفت ۲۰ حتی ۵۰ ساله و تنظیم نقشه راه اجرای آن، تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر در همین رابطه ادامه دادند: در اولین سفر به شهرستان جم این مطلب را پیشنهاد داده بودند و سند نویسی نیز صورت گرفت اما اکنون لازم است که این سند به روز رسانی و اجرا گردد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه پیرامون اشتغال حداقل ۵۰ درصد در صنایع گاز و پتروشیمی، مسئله آب شرب، کشاورزی، فرودگاه، توسعه متوازن صنعت و کشاورزی تخصصی نخیلات و مرکبات و صنایع تبدیلی آن و گسترش فرهنگ نهاد صنعت گردشگری و ورزشی و مراکز تفریحی برای آن منطقه سخنانی بیان داشت و مسئولان را به توجه و اجرای آن متذکر شد.

در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از امام جمعه جم و جوانان آن منطقه درخواست کردند در عرصه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدامی جهادی کنند و در خدمت نیازمندان باشند.

در آغاز این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه جم و چند نفر از جوانان به نام‌های آقایان امیر صادق زاده، علیرضا آچاقی، یعقوب هوردی، سهیل فرخنده و سرکار خانم ستوده سخنانی درباره «برخورد مراکز نظارتی بر تخلفات و فساد افراد»، «اشتغال»، «توسعه متوازن»، «ناهنجاری‌های فرهنگی آن ‌منطقه»، «ضعف مدیریت اجرایی»، «عدم مدیریت فراگیر نیروهای بومی»، «فعال سازی فرودگاه جم» و «اجرایی شدن پیوست‌های مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع» سخنانی بیان داشتند که مورد استقبال و تشویق آیت الله صفایی بوشهری قرار گرفت.

jam 1

jam 2jam 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com