News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به تاریخ 23 آبان 1399

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از مهمترین ارکان شخصیت انسان «مدیریت سخن» است.

مدیریت سخن عبارت است:
1. تفکر کردن قبل از سخن(تعقل بیانی)

2. پرهیز از گناه زبانی (تقوای کلامی)

3.سنجیده و پخته سخن گفتن (مهندسی بیانی)

4. مناسب شرایط زمانی و مکانی بودن سخن (بلاغت کلامی)

5. زیبا و آداب سخن مراعات کردن (اخلاق بیانی)

در متون فاخر دین آمده است:
»بلاء الانسان من اللسان«
»اللسان ترجمان العقل«
در این آخرین جمعه ماه ربیع الاول چند نکته به محضر مبارک مردم عزیز استان ولایتمدار بوشهر تقدیم می دارم:Sokhanrani 11

1. تغییر ریاست جمهور امریکا در هیچ دوران موجب تغییر بنیادین مبانی و عملکرد هیئت حاکمه امریکا نشده است. آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه دو روی یک سکه جنایت و خیانت نظام سرمایه داری امریکا می باشند.
بزودی شاهد حمایت هرچه بیشتر امریکا در دوره جدید از رژیم اشغالگر قدس و ادامه تحریم ها بر ضد کشورمان خواهیم بود. تنها راه پیشرفت توکل به خدا و اقتدا به هدایت های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیة و تلاش های دانش بنیان و جهادی داخلی و توجه به توانمندی های کشور به ویژه جوانان می باشد.

2.روز بیست و چهارم آبان روز کتاب و کتابخوانی است. فرهنگ کتابخوانی و هدیه و وقف کتاب و حمایت از منظومه تولید کتاب کار بزرگی است که موجب رشد دانش و فرهنگ جوامع خواهد شد . بسیار مناسب در جامعه ارزشمند ایران به ویژه در شرایط کنونی موضوع کتابخوانی به دو صورت حقیقی و الکترونیک مورد توجه قرار گیرد و همگان به گسترش فرهنگ کتاب خوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

3. از تمامی مسئولان گرامی در سراسر ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر تقاضا می‌کنم که به درخواست‌های مردم و نیازهای آنان توجه لازم نمایند تا گرفتاری و نیازهای مردمی را شنیده و برطرف نمایند.

4. گرانی های کاذب و غیرقابل توجیه زندگی مردم را دچار چالش و مشکلات بسیاری نموده است. در این باره باید مسئولان اجرایی و نظارتی تدبیر کارآمد و قاطع بیاندیشند و با یک مدیریت جمعی به اجرا درآورند و با متخلفان برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند.
خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com