News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تبریک آیت الله صفایی بوشهری به ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور به مناسبت سالروز تاسیس و هفته بسیج مستضعفین

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری با صدور پیامی به سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک جناب مستطاب سردار سرتیپ پاسدار آقای غلامرضا سلیمانی «دام عزه العالی»

ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

بدینوسیله سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به حضرتعالی و تمامی پاسداران گرانقدر و بسیجیان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید جایگاه ارزشمند بسیج در تحقق منظومه ولایتمداری، حراست و حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و پیشرفت همه جانبه کشور و حمایت از اقشار محروم و خدمت به آنان در تاریخ ایران و اسلام هرگز فراموش نخواهد شد. 4

بسیج مستضعفین هدیه عرشی خداوند به مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی ایران می باشد.

بسیج لشکر پرشور و سراسر شعور به فرماندهی حجت خدا و مقام ولایت می باشد که هم اینک تجلّی در وجود مبارک و بسیار گرانقدر و ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» دارد.

دوام ارتقای سطح معرفتی و ایمانی، تقوا و اخلاق رفتاری، معنویت و اخلاص، بصیرت، مجاهدت و پیشگامی در عرصه حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، دفاعی، عمرانی، علم و فناوری و خدماتی از ویژگی‌های بسیج عزیز می‌باشد.

بسیج مایه اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی و موجب ناامیدی و شکست توطئه های دشمنان داخلی و خارجی و دفاع پیروزی آفرین در مقابل تهاجم جهان استکبار و مزدوران آن و الگوی مناسب و کارآمدی برای تمامی کشورهای انقلابی است.

مجدداً هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را به حضرتعالی و همه بسیجیان ایران تبریک عرض می‌نمایم.

تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر «روحی فداه» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت حضرتعالی و همه همکاران محترم و بسیجیان عزیز را از خداوند متعال خواستارم. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می دارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com