News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار آقای مهندس رئیسی مدیر کل ساخت و توسعه حمل ونقل ریلی منطقه یک کشور

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیداری که مهندس رئیسی مدیر کل ساخت و توسعه حمل و نقل ریلی منطقه شماره 1 کشور به همراه مهندس صفایی مدیر کل راه و ترابری استان و هیئت همراه با ایشان داشتند، فرمودند: گستردگی و استاندارد سازی حوزه حمل و نقل ریلی از شاخصه های توسعه یافتگی و پیشرفت یک کشور است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند : استان ولایتمدار بوشهر بواسطه شتاب گسترده پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف بویژه در صنایع استراتژیک نیازمند تحول دانش بنیان در عرصه حمل و نقل بویژه حمل ونقل ریلی می باشد .
ایشان در ادامه سخنان خود، ارزانی ، امنیت و قدرت بالای حمل ونقل را دلیل افزایش گرایش مردم ،مراکز تولیدی و صنایع سنگین در سطح بین اللملی بسوی حمل و نقل ریلی دانستند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه بیانات خود خواستار تنظیم نقشه دانش بنیان آمایشی حمل و نقل ریلی در سطح وسیع جغرافیایی کشور شدند و تاکید نمودند این نقشه نباید دستخوش سلائق مختلف قومی ،سیاسی و امور غیر علمی گردد . 
ایشان روند پیشرفت حمل و نقل ریلی در استان بوشهر را نگران کننده دانسته و خواستار استقرار دفتر مستقل مدیریت توسعه       راه آهن در استان بوشهر شدند و به دو وزارت خانه نفت و راه و شهر سازی توصیه نمودند به تعهدات خویش در قبال تخصیص اعتبارات در این مورد اقدام نمایند .
امام جمعه بوشهر طرح کمر بند راه آهن خلیج فارس از طریق استانهای هرمزگان ،بوشهر و خوزستان و اتصال آن به شبکه حمل و نقل کشوری و همچنین کلیدر حمل و نقل ریلی بوشهر ،شیرار ،اصفهان را پیشنهاد داده و بر تسریع هر چه بیشتر عملیاتی کردن احداث قطعات حمل ونقل ریلی بوشهر-شیراز ، بوشهر – عسلویه تاکید فرمودند .
در آغاز این جلسه مهندس رئیسی مدیر کل ساخت و توسعه حمل و نقل ریلی منطقه شماره 1 کشور و مهندس صفایی مدیر کل راه و ترابری استان  گزارشی از روند حمل و نقل ریلی استان بوشهر ارائه نمودند .


 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com