News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نماز جمعه 21 مرداد سال 90 بوشهر، به امامت حضرت آیت الله صفایی بوشهری

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آيت الله صفايي بوشهري در خطبه اول آیین باشکوه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بوشهر، با توجه به ماه مبارک رمضان، پیرامون ویژگی های عبادت خدا در این ماه سخن فرمودند و پرهیز از گناه را در این ماه، برترین و بهترین عمل و موجب محبوبیت انسان نزد خداوند دانستند و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و برخورد نیکو در ماه مبارک رمضان و پرهیز از گناهان زبان و چشم سفارش نمودند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه دوم نماز جمعه بوشهر، با اشاره به نا آرامي هاي بوجود آمده در لندن فرمودند: پير استعمار انگليس و جنايتكار همان آتشي كه به جان سرزمین های اسلامی و مستعمره مردم انداخته بود، خود گرفتار آن شده است.

ايشان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولان نظام و دانشجويان ايران اسلامي، افزودند: نبايد براي تقويت نقاط قوت و برطرف كردن ضعف ها با ديد منفي نگريست، بايد با واقع نگري آسيب شناسي و فرصت يابي كرد.

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر با تاكيد بر اينكه ايران اسلامي در سال‌هاي اخير بر تهديدات داخلي و خارجي غلبه كرده است اين را نتيجه هدايت هاي ولايت و ولايتمداري مردم دانستند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري از ديگر نكات بيان شده توسط مقام معظم رهبري به اعتماد گسترده ميان مردم و نظام مقدس ايران اسلامي، ارتقاي اعتبار ايران در محيط بين الملل و نااميد كردن دشمنان انقلاب اشاره نمودند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضعف هاي موجود در ايران با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب خواستار برنامه ريزي دقيق جهت بر طرف نمودن اين مشكلات شدند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه در تقاضايي از رؤساي دانشگاه ها و مراكز آموزشي و تحقيقي، خواستار هرچه بيشتر شدن همدلي، وفاق، احترام و ميدان دادن به دانشجويان نخبه شدند.

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با گرامیداشت روز مقاوت اسلامي كه بمناسبت پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه نامگزاري شده است، افزودند: در حال حاضر سرزمين هاي اسلامي با يك روحيه قوي در عرصه مبارزه با سرسپرده ها و فرعونيان زمان هستند و مانند كوهي در مقابل آمريكا و اسراييل ايستاده اند.

ایشان با تبريك بمناسبت سالروز ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي(ع) در نيمه ماه مبارك رمضان مردم را به اخلاق خوب و نيكو در برخورد با مردم سفارش و از خيرين و نيكوكاران درخواست كرد در هفته اكرام، با اطعام و اكرام ايتام و نيازمندان از بركات اين ماه مبارك برخوردار شوند.

امام جمعه بوشهر در پایان بیانات خود با اشاره به نزديك شدن به شبهاي قدر به مساجد و هيئت هاي مذهبي توصيه نمودند تا با برنامه هاي فرهنگي و پر محتوا شرايط لازم براي بهرمندي مردم از بركات اين شب ها را فراهم كنند.

 
 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com