News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رسانه ملی با تشکیل اتاق فکر و کرسی های نظریه پردازی و نقد، فضای رشد ملی و فراملی خود را فراهم آورد.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای مرکز بوشهر، فرمودند: کار صدا و سیما، مدیریت رسانه ای در یک فضا و جغرافیای وسیع بین المللی است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه افزوده شدن زمان پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر از 8 ساعت به 20 ساعت در عین اینکه  فرصتی مناسب است ، می تواند یک  تهدید نیز باشد، افزودند:از این فرصت ها  جهت نمایش قابلیت ها در عرصه های مختلف رسانه ای که مایه رشد حوزه های رسانه ای می گردد و باعث جذب مخاطب در یک جغرافیای زمانی وسیع تر، تأثیرگذاری بیشتر بر مردم و همچنین فاصله گرفتن مخاطب از کانال های ابتذالی می شود استفاده کرد واگر مدیریت و برنامه ریزی صحیح نشود و تولیدات خوب نباشد موجب فاصله گیری مخاطب و تأثیر منفی بر جذابیت رسانه ملی می گردد.  
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در خصوص چگونگی پیشرفت تولید سریال در استان بوشهر بیان داشتند: ایجاد کرسی های نقد و بررسی آثار هنری و سریال های صدا و سیما درجهت پیشرفت در عرصه تولید فیلم و سریال ضروری است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: در تولید برنامه های صدا و سیما به مسائل توسعه و پیشرفت استان بوشهر توجه داشته باشید چون استان ولایتمدار بوشهر در حوزه پیشرفت، الگوی ایرانی اسلامی در خاورمیانه می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در عرصه تأمین اعتبارات صدا و سیما خاطر نشان شدند : در فضای بودجه نویسی نظام، روی صدا و سیما باید چندین برابر از سایر بخش های عمرانی و خدماتی  سرمایه گذاری شود، زیرا مخاطب صدا و سیما منبع انسانی است و این کار سرمایه گذاری بروی منابع انسانی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و صنعتی است و این بخش ها باید در خدمت انسان باشد.
ایشان ادامه دادند: با برنامه ریزی و مدیریت، صدا و سیمای استان ولایتمدار بوشهر را به سمت بین المللی ببریم.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: در تولید برنامه های مذهبی با تشکیل کارگروه فرهنگ دینی از کارشناسان و چهره های نخبه فرهنگ استان استفاده کنید.
 

 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com