News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مواد مخدر از مخربترین پدیده های انسان سوز در زندگی بشریت می باشد.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، مواد مخدر را از مخربترین پدیده  انسانیت سوز در زندگی بشریت دانستند.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: از جمله پیامدهای مواد مخدر، تخریب شخصیتی، خانوادگی، اجتماعی و تهدید جدی در تمام عرصه های زندگی است و لازم است مسئولان در مبارزه با مواد مخدر کوشش خود را دوچندان کنند.
ایشان در ادامه خطبه های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه باید با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع کرد، تاکید نمودند: مسئولان با اشتغال زایی برای جوانان و تصویب و تدوین قوانین بازدارنده مصرف مواد مخدر و برخورد قضایی و انتظامی با متخلفان و اجرای هرچه سریعتر قوانین با این پدیده خانمان‌سوز  به مبارزه بپردازند.  
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه با اشاره به روز جهانی مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی افزوند: جهان استکبار با اهداف سلطه طلبانه خود برای تسلط بر جامعه بشری با حداقل هزینه و وارد کردن حداکثر تلفات، سلاح های شیمیایی و میکروبی را تولید کرده و تاریخ  هیچگاه این چنین جنایتکارانی را به خود ندیده است.
خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس، عراق، ایران اسلامی را مورد حمله شیمیایی و میکروبی قرار داد، خاطر نشان نمودند: در این رابطه هیچ کدام از مجامع بین المللی به طور جدی جنایات را محکوم نکردند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با محکوم کردن تولید و استفاده سلاح شیمیایی، فرمودند: خواستار خلع سلاح میکروبی و شیمیایی در سطح جهان هستیم.
امام جمعه بوشهر در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعهبا تبریک سالرزو مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، از دستگاه های فرهنگی استان ولایتمدار بوشهر خواستند، عظمت این روز مهم و رسالت رسول گرامی اسلام را برای جوانان و نوجوانان ترسیم کنند.
ایشان در پایان بیانات خود با اشاره به هفته قوه قضائیه ، یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش را گرامیداشتند و فرمودند: نیازمند تدوین نقشه جامع قضائی ایران هستیم و با بومی سازی آن در استان می توان جامعه ای پر از امنیت و آسایش داشته باشیم.
   

 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com