امام جمعه بوشهر خواستار تعیین استاندار با اختیارات ویژه شد


امام جمعه بوشهر خواستار تعیین استاندار با اختیارات ویژه شد

گروه استان‌ها ــ امام جمعه بوشهر گفت: از رئیس جمهور و دولت تقاضا می‌شود با توجه به ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق‌العاده و نیازهای ضروری و بنیادین استان بوشهر و در تعیین استاندار، اختیارات ویژه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی را پرهیز از گمان بد و قضاوت عجولانه درباره دیگران دانست و اظهار داشت: بدگمانی می‌تواند عامل قضاوت غلط، غیبت و رفتارهای ناهنجار نسبت به دیگران شود که هر یک گناه و حق‌الناس بسیار گرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، باتأکید بر توجه به دانش‌‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اقتصادی تصریح کرد: از تمامی مردم نیکوکار و خیر تقاضا می‌شود به یاری این خانواده‌ها بشتابند و مسائل مورد نیاز فرزندان آنان را تأمین کنند.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به سیر نزولی بیماری کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت حاد بیماری کرونا در استان رو به نزول است که در این زمینه از مردم تقاضا می‌شود هموار موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی، تسریع در روند واکسیناسیون را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقاضا می‌شود امکانات درمانی و واکسیناسیون را گسترش دهند و در تزریق واکسن کرونا همه مردم بالای 18 سال مورد توجه قرار گرفته شود.

صفایی بوشهری، بر توجه به وقف سلامت در راستای خدمات‌رسانی به امکانات بیمارستانی و درمانی تأکید کرد و افزود: تأمین تجهیزات درمانی در خدمات‌رسانی به بیماران یکی از اولویت‌ها است که همکاری واقفان و خیران در این عرصه نقش تاثیرگذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توسعه متوازن و پیشرفت جامع استان بوشهر را یکی از ضروریات دانست و از رئیس جمهور و دولت خواست به این مهم حسب ارائه نظام‌نامه پروژه‌های اولویت‌دار پیشرفت استان بوشهر به رئیس جمهور، توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان بوشهر برای تکمیل نیاز به توجه ویژه دارد افزود: پروژه‌های اولویت‌دار پیشرفت استان بوشهر نیاز به تخصیص اعتبارات لازم و با اجرا و شتاب جهادی دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق‌العاده در ابعاد گوناگون است تصریح کرد: بر اساس ویژگی‌های استان بوشهر، نیاز است در تعیین استاندار بوشهر، با اختیارات ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری جایگاه استان بوشهر در ابعاد ملی و بین‌المللی با مردم پرتلاش را مهم و با اهمیت دانست و تصریح کرد: توجه به مطالبات مردم و توجه به رشد، گسترش و پیشرفت استان بوشهر با توجه به جایگاه ارزشمند آن، باید با نگاه ملی و فراملی مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: متأسفانه عدم تصویب و یا اجرایی نشدن بسیاری از پروژه‌های پیشرفت‌آفرین و مردم نهاد، این استان به پیشرفت درخور و شایسته خود دست نیافته است.

امام جمعه بوشهر، وجود صنایع استراتژیک و ثروت آفرین ملی و خدمات فراوان این استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: باید به استان بوشهر با نگاهی دانش‌بنیان، پیشرفت‌آفرین، مردم‌دارانه، ملی، فراملی و با تکریم و احترام ویژه توجه کرد.

وی تأکید کرد: به مردم و این استان با آن پیشینه تاریخی پرشکوه باید نگاه بسیار خاص کرد تا جبران گذشته شود و به پیشرفت‌های لازم دست یابد.

انتهای پیام/190/س

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon