مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

 

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات اسرائیل

تقدیرآیت الله صفایی بوشهری از ستاد کل نیروهای مسلح در تحقق عملیات "وعده صادق"

پیام آیت الله صفایی بوشهری در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جامعه و خواص باید نگاهشان به اندیشه‌های ولایت باشد+تصاویر

آیت الله صفایی بوشهری درنشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر؛

به گزارش  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از حضور مردم استان بوشهر در مراسم گرامیداشت 9 دی اظهار داشتند: بوشهر نشان داد استانی است ولایتمدار و بر اساس معرفت دینی و بصیرت ولایی در مسیر ولایت حرکت می‌کند.

 

ایشان با اشاره به اقدام نیروی دریایی سپاه در دستگیری 10 تفنگدار متجاوز آمریکایی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از کار ارزشمند پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزودند: رزمندگان نیروی دریایی سپاه به یک برنامه‌ریزی دقیق و مجاهدت میدانی بسیار کارشناسانه در زمانی که استکبار می‌خواست ایران را تضعیف کنند حماسه‌ای آفریدند که آمریکا و شیوخ مرتجع منطقه به زانو افتادند و اقتدار ایران و نظام ولایتی به جهانیان ثابت شد.

 

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: در کنار دو شناور آمریکایی، دو ناو هواپیمابر آمریکا و فرانسه در صحنه بودند اما سپاه حماسه آفرید هر چند 8 جنگنده F18 نیز برای نجات تفنگداران آمریکایی به پرواز درآمدند اما ایمان، توکل به خدا موجب شد رزمندگان دریایی سپاه حماسه‌آفرینی کنند.

 

ایشان با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر فرمودند: امیدواریم دهه فجر با یک برنامه وسیع و پر بصیرت و آموزه‌های ولایی حماسه دیگری در عرصه نظام رقم بخورد.

 

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کردند: همیشه انقلابی هستیم و بر اساس اخلاق و بصیرت باید حرکت کرده و در مسیر ولایت و رهبری گام برداریم.

 

ایشان بیان داشتند: بوشهر استان استراتژیک است و با وجود 936 کیلومتر مرز آبی و وجود تاسیسات نفت و گاز و کریدور شمال به جنوب، از استان‌های مهم کشور است ضمن اینکه با احداث دو راکتور جدید دیگر در این استان، بوشهر تنها منطقه جهان اسلام خواهد بود که سه راکتور هسته‌ای خواهد داشت.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: استان بوشهر در سال‌های اخیر در عرصه فرهنگ متحول شده و نقشه جامع فرهنگی این استان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد ضمن اینکه جامع فرهنگ عمومی استان بوشهر نیز به روز می‌شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان کردند: تولید منابع انسانی کارآمد و جهاد فرهنگی از استان بوشهر استانی ویژه ساخته است و اخلاق سیاسی و اجتماعی، وحدت، همدلی در بین مسئولان و جامعه روحانیت مشاهده می‌شود ضمن اینکه استان بوشهر الگوی اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب نیز هست.

 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کردند: شرایط انقلاب اسلامی اکنون ویژه است، همه باید نگاه و ذهن خود و تمامی تدابیر را به سمت اجرایی شدن فرامین رهبری سوق دهیم، جامعه و خواص باید نگاهشان به اندیشه‌های ولایت باشد.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کردند: انقلاب ما به دنبال انکسار تمدن تحمیلی جهان استکبار و طراحی تمدن نوین بر اساس معنویت و عدالت به رنگ خداست و در این ارتباط رهبر معظم انقلاب تدابیر ویژه‌ای دارند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به انتخابات هفت اسفند در کشور فرمودند: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در فضای اخلاقی، همگرایی ولایی ضروری است و باید در این زمینه تمام نگاه‌ها به رهبری باشد.

 

ایشان با بیان اینکه قانون‌گرایی اصل کار انتخابات است، افزودند: فصل‌الخطاب در انتخابات، قانون و اساس کار نیز شورای نگهبان است.

 

امام جمعه بوشهر بیان کردند: بوشهر منادی وحدت ولایی بوده است و انتخابات به خوبی در این استان برگزار می‌‌شود و انتخابات آتی‌ شکوه دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

 

برای دریافت  کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com