مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

 

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات اسرائیل

تقدیرآیت الله صفایی بوشهری از ستاد کل نیروهای مسلح در تحقق عملیات "وعده صادق"

پیام آیت الله صفایی بوشهری در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار آیت الله صفایی بوشهری با خانواده مددجوی کمیته امداد + تصاویر

khabar50495 1دیدار آیت الله صفایی بوشهری با خانواده مددجوی کمیته امداد + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه شنبه 5 تیرماه، حضرت آیت الله صفایی بوشهری با حضور در منزل یکی از خانواده های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، با این خانواده دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این بازدید که لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر نیز ایشان را همراهی می‌کرد، ضمن بیانات کوتاهی، فرمودند: از اینکه خداوند توفیق داد در این شب های پرخیر و برکت محضر مبارک این خانواده عزیز برسیم شاکر درگاه خداوند هستم و از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز بخاطر این کار خیر و مساعدت‌هایی که برای مردم خوب و عزیز دارند جدا سپاسگذار هستم.khabar50495 1

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: طرح حمایت از خانواده‌های بزرگ و عزیزی که کمیته امداد توفیق خدمتگزاری به آنها را دارد یک هدیه خداوند به این مجموعه است که خدمتگزار این خانواده های شریف که از متدین ترین و پاک ترین و ان شاء الله مؤثرترین افراد جامعه هستند، باشند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: خدمت به مردم به ویژه مردم مؤمن و متدین و نیازمند، بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به انبیاء و اولیاء خود داده و هر چه به مردم خدمت کنید، خداوند خود پاسخگو است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمودند: کسی که به مردم خدمت می کند محبوب خدا می شود و خداوند کسانی که اهل احسان و خدمت به مردم هستند را دوست دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفتند: با رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور مهندس فتاح و مجموعه کمیته امداد در استان بوشهر، الحمدالله شرایطی فراهم آمده که اولویت با خدمتگذاری به مردم است تا طرح های عمرانی و توسعه.

ایشان ادامه دادند: این رویکردی است که امیرالمؤمنین (علیه السلام) داشته و رویکردی است که نیاز جامعه را برطرف می کند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان ابراز امیدواری کردند: ان شاء الله روزی برسد که تمام مددجویان کمیته امداد بی‌نیاز شوند و استان بوشهر اعلام کند که تمام مددجویان به خودکفایی رسیده‌اند بلکه این عزیزان از این پس می‌توانند خود خدمتگذار دیگر مردم باشند.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله صفایی بوشهری از مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان درخواست نمودند که مسائل و مشکلات این خانواده را به طور جدی بررسی کنند و تا آنجایی که توان دارند رفع مشکل نمایند.

khabar50495 1

khabar50495 1

khabar50495 1

khabar50495 1

khabar50495 1

khabar50495 1

khabar50495 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com