مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

 

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایات اسرائیل

تقدیرآیت الله صفایی بوشهری از ستاد کل نیروهای مسلح در تحقق عملیات "وعده صادق"

پیام آیت الله صفایی بوشهری در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

معیار تمام جریانات و اشخاص، ولایتمداری است + تصاویر

khabar70495 1آیت الله صفایی بوشهری در یادواره شهدای هفتم تیر در روستای بحیری:

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در مراسم سی و پنجمین یادواره شهدای هفتم تیر که در روستای بحیری، زادگاه شهید میر بهزاد شهریاری اولین نماینده مردم رودباران حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر، شهرستانهای دشتی، تنگستان، دیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شهادت علی بن ابیطالب (ع) یگانه دوران و اوج کمال انسانی و شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید مظلوم بهشتی و دو شهید بزرگوار حیدری و شهریاری را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای هفتم تیر در شهرستان دشتی و صدا و سیما در پوشش خبری شهدای هفتم تیر، اظهار داشتند: روستای بحیری منطقه نخبه‌پرور شهادت در استان بوشهر است و شهدای نخبه استان از این منطقه هستند.

آیت الله صفایی‌بوشهری بیان کردند: شهید میر بهزاد شهریاری صفحه اول شناسنامه استان بوشهر است همان‌طور که شهرستان دشتی و روستای بحیری عزت و آبرو برای استان هستند.khabar70495 1

ایشان ادامه دادند: شهیدان حیدری و شهریاری انسان‌های برجسته‌ای هستند که مایه افتخار عزت استان هستند و در تاریخ این استان کم‌نظیر بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به فضائل اخلاقی شهیدان شهریاری و حیدری خاطرنشان کردند: این خانواده را به‌طور کامل می‌شناسم شهید حیدری دارای شخصیتی فوق‌العاده، برجسته، شجاع، دلیر و ولایتمدار بود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری یادآور شدند: خداوند اگر کاری شایسته از باطن ایمانی صورت بگیرد آن کار را ماندگار و صاحب آن را پرآوازه و جاودانه خواهد کرد.

ایشان ادامه دادند: مصداق آن علی بن ابیطالب(ع) است زیرا اوج ایمان و کار شایسته در عالم وجود شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: تاریخ بعد از علی بن ابی‌طالب(ع) درصدد محو ایشان بیرون آمدند و 100 سال قبر این امام مخفی بود.

ایشان با اشاره به جفای بنی‌امیه، بنی‌عباس و ... در حق امام علی(ع) افزودند: تمام تاریخ‌نگاران اسلامی چه در زمان امویان سفیانی، مروانیان و عباسیان برمدار محو شخصیت علی بن ابی‌طالب(ع) برآمدند و حتی غدیر خم را تحریف و سادات را قلع‌ و قمع کردند و متوکل عباسی هزاران نفر از خاندان ایشان را کشت.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری یادآور شدند: جورج جرداق نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌نویس مسیحی مؤلف کتاب «الامام علی صوت العدالة الانسانیه» و بسیاری از تاریخ‌نگاران جهان می‌نویسند که در تاریخ بشریت فردی چون علی بن ابیطالب(ع) متولد نشده و جلوه و ظهور نکرده است.

ایشان افزودند: انسان اگر یکی از نزدیکانش فوت کند بعد از چهار سال آرام می‌گیرد و سیر فراموشی طی می‌کند اما 35 سال از شهادت شهدای هفتم تیر می‌گذرد آیین بزرگداشت این شهدا هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این نشان پایداری در عرصه حفظ و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مقام شهدا در آخرت تأکید کردند: شهدا در قیامت کمال اقتدار و مقام شفاعت دارند شهدا هم خود بهشتی هستند و هم مجوز بهشت به انسان‌ها عطا می‌کنند.

ایشان با اشاره به یادواره، تکریم و تعظیم از شهدا و خانواده‌های شهدا افزودند: دشتی و بوشهر به وجود شهید شهریاری افتخار می‌کند و این تجلیل به ما می‌آموزد که باید جهت اینکه انسانی آبرومند و در تاریخ استان و انقلاب اسلامی بمانیم و اثرگذار باشیم و خود به کمال دنیوی و اخروی برسیم باید راه شهید شهریاری را دنبال کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر گفتند: اولین راه شهید شهریاری ایمان، اخلاص، تقوا و عمل صالح بود و راه شهید حیدری نیز چنین است.

ایشان ضمن تأکید بر ادامه راه شهدا و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا افزودند: شهید میر بهزاد شهریاری قبل و بعد از نمایندگی سرسوزنی تغییر نکرد شخصیتی متواضع، مردم‌دار، متعصب، خوش‌اخلاق، بصیر، ولایتمدار، جهادگر و تحصیل‌کرده بود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح کردند: درس اول شهید شهریاری اسلام‌خواهی، ایمان، تقوا و ولایتمداری است و فریاد شهدا این است که مردم ولایتمدار باشید و در مسیر رهبریت حرکت کنید آن زمان حضرت امام(ره) بود و امروز مقام معظم رهبری هستند و باید در مسیر مقام معظم رهبری باشید.

ایشان با بیان اینکه میزان مدیران ولایت است، اضافه کردند: معیار و میزان تمام جریانات و اشخاص این است که ببینیم در راستای اهداف مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند یا نمی‌کنند و آنوقت به آنها نمره دهید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفتند: در فتنه‌ها، آشوب‌ها، فراز و نشیب‌ها بصیرت داشته باشید به فرموده مقام معظم رهبری فتنه گرد و غبار است و چشم‌ها را می‌پوشاند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری به توطئه‌های آمریکا، ارتجاع منطقه و اروپا اشاره کردند و با حدیثی از امام علی(ع) یادآور شدند: هرگاه مشکلاتی برای شما رخ داد و متوجه نیستید کدام سمت بروید نگاه به رهبرتان داشته باشید و در زمان امیرالمؤمنین(ع) به خاطر اینکه خواص هرکدام مسیری را انتخاب کرد و همه می‌گفتند ما چه می‌گوییم کل جامعه اسلامی سقوط کرد.

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

khabar70495 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com