News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

از بهترین کارهای ماه رمضان امسال، خدمت در عرصه سلامت و کمک به معیشت نیازمندان است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در آستانه ماه مبارک رمضان آیت الله صفایی بوشهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ریسمان قرآن و اهل بیت (ع) به عنوان دو ثقل گران‌سنگ و حبل المتینی هستند که تمسک جویندگان به آن هرگز به فنا نخواهند رسید و رستگاری و سعادت را به یُمن این دو برکت عظیم، توشه فراز و نشیب های زندگانی خویش خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، سرمایه عرشی خداوند به جامعه ایمانی است، افزود: ماه مبارک رمضان، ماه هدایت قرآنی و نجات و کمال انسانی است. portrait 2

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه محبوب خدا شدن است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ماه استقامت در مقابل مشکلات و استعانت از خداوند متعال است.

وی ادامه داد:  صبر و مقاومت مؤمنانه یعنی انسان وظایف الهی خویش را به درستی تشخیص دهد تا با عمل به آن به سعادت برسد؛ در این مسیر دشمنان بشریت که دشمنان سعادت انسان هستند مشکلاتی را به‌وجود می‌آورند و لذا می بایست مؤمنان، موحدین و متقین در برابر این دشمنان پایداری و استقامت پیشه کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تمام انبیای الهی در طول تاریخ در برابر ناملایمت دشمنان حق و سعادت بشریت تا سرحد جان ایستادگی کرده و کوتاه نیامدند، افزود: انسان مؤمن برای پیمودن مسیر حق، باید مشکلات دشمنان را به جان بخرد و مقاوم باشد.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه قرآن، ماه انس با خدا، ماه رشد، ماه معنویت و خدمت به دیگران است، گفت: از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان امسال، خدمت به هر شکل در عرصه سلامت و کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار معنویت و خدمت است، افزود: ماه مبارک رمضان امسال، ماه جهاد خدمت و مقاومت در راستای ولایتمداری است و می تواند منشاء سرنوشت ساز تحولات انقلابی برای ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه داشتن زندگی قرآنی موجب توسعه و رشد فرهنگی و انضباط اجتماعی در جامعه می شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر و روستای قرآنی، داشتن شاخصه‌های اصیل هویت اسلامی و دینی است و در این راستا در تمامی جوامع شهری و روستایی کشورهای اسلامی می بایست تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها بر اساس دستورات الهی و آموزه های اسلام راستین و آیات کلام الله مجید باشد و همگی بدان عمل کنند و در زندگی خود جاری و ساری سازند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com