News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نقشه توسعه دریایی و زمینی شهر بوشهر تهیه و تنظیم شود + عکس

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز دوشنبه، آیت الله صفایی بوشهری در نشست با حسین حیدری شهردار بندر بوشهر، ضمن تبریک به شهردار جدید، اظهار کرد: امید داریم در مدیریت جدید شهرداری اشتباهات و توقف هایی که گذشته ایجاد شد در جهت توسعه شهر و مردم‌داری تصحیح شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: شهرداری جایی است که ارتباط مستقیم با مردم و فضای زندگی آنها دارد به همین خاطر مسئولیت بسیار سنگینی دارد که در رابطه با زیست بوم زندگی مردم یک فضایی پر از رفاه، عمران و پیشرفت دارای شاخص های فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شهر بوشهر یکی از زیباترین جغرافیاهای شبه جزیره ای در کشور را دارد که اگر یک نقشه بسیار علمی و دانش بنیان در این زمینه تهیه و سند راهبری آن تنظیم و تأمین اعتبارات و مدیریت منابع انسانی شود، شهر بوشهر می تواند در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته در مدیریت شهری بوشهر به صورت انقلابی، جهادی، دانش بنیان و دقیق عمل می شد، بوشهر خیلی فراتر از این بود.

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر تهیه و تنظیم نقشه توسعه دریایی و زمینی شهر بوشهر، افزود: بندر بوشهر جزء بنادری در سطح کشور است که امکان توسعه دریایی دارد و این یک فرصت و فضای مناسب برای بسیاری از پروژه های دریایی در جهت جذب گردشگری و توسعه صیادی است.

khabar1 1400 09 01

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com