News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اگر عفاف و حجاب در جامعه نهادینه نشود قطعاً جامعه دچار بحران های بنیادین می شود + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای مجمع حجاب و عفاف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر،با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب، اساس سلامت روح و روان جامعه است، اظهار کرد: اگر عفاف در یک جامعه نهادینه نشود چه عفاف در حوزه اخلاقی و چه در حوزه اقتصادی، قطعاً آن جامعه دچار بحران های بنیادین می شود و آثار بسیار سوء و تخریبی در تمامی لایه های جامعه حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهربا اشاره به مسئله حجاب، افزود: حجاب برای تمامی انسان ها به ویژه خانم ها باید مراعات شود.

وی با اشاره به شکست مسلمانان در اندلس، تصریح کرد: از دیرباز یکی از راهکارهای دشمن در عرصه تهاجم به حوزه های اسلامی، حوزه فرهنگ به ویژه با رویکرد تخریب زنان بوده است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین جهت باید طراحی، برنامه ریزی، مدیریت، اجرا، نظارت و بازتولید در این عرصه در فضای ملی و در هر استان مطابق با ظرفیت های تهدید آمایشی آن صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: اگر مسئله عفاف و حجاب مدیریت نشود، این عدم مدیریت، فساد را نهادینه می کند و باعث نابودی فرهنگ می شود.

khabar3 1

khabar3 1

khabar3 1

khabar3 1

khabar3 1

khabar3 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com