News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تجدید پیمان مردم دلوار با ولایت در سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهر + تصاویر

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه یکشنبه مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و همچنین بزرگداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر دلوار در 13 دی ماه سال 70 با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم بخش دلوار در حسینیه حضرت رقیه (س) این شهر و با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری حضور داشت، اظهار کرد: ولايتمداري روح بصيرت و راه رسيدن به كمال و كوه استواري و مقاومت در مقابل دشمنان و تهاجم اصحاب فتنه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: هرگاه با ولايت باشيم رستگاريم و هرموقع از مسير ولايت جدا شويم متحمل شكست خواهيم شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم دلواردرعرصه مقاومت و بيداري سرآمد مردم استان بوشهر هستند، تصریح کرد: گراميداشت 13 دي ماه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بخش دلوار از سوي مردم اين منطقه بيانگر عمق ايمان، تقوا و اخلاق سياسي آنان است.

وي يادآور شد: استعمار پير انگليس چهار بار به استان بوشهر حمله كرد و در آخرين حمله خود با اعلام حكم دفاع علماي آن روز و دليرمردي شهيد رييسعلي دلواري شكست سنگيني بر آنها وارد كرد به گونه اي كه تا امروز جرات حمله به آبهاي خليج فارس را ندارند.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به جایگاه مهم آن پرداخت و خاطر نشان کرد: تدوین و ارائه برنامه‌های مهم بصیرتی و فرهنگی در خصوص شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه و رسالت نهادهای انقلابی، مردمی و جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر معرفی شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان افزود: ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، استکبارستیزی، مجاهدت و شهادت طلبی از ویژگی‌های شهید سلیمانی است که باید به عنوان یک مکتب اسلام انقلابی معرفی و نهادینه تربیتی شود.

آیت الله صفایی بوشهری، شهید سلیمانی را نماد مکتب اسلام دانست و افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بودند که آن‌ چنان در اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و تمامی زوایای اسلامی هضم شده و نماد مکتب اسلام بود.

لازم به ذکر است همه ساله در سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر دلوار، مردم بخش دلوار ضمن دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) تجدید پیمان می کنند.

khabar1 1400 10 13 1

khabar1 1400 10 13 1

khabar1 1400 10 13 1

khabar1 1400 10 13 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com